Zastanawialiście się, czy Tesla odróżnia żółte, tymczasowe pasy na drodze od regularnych, białych? Chodzi mi o sytuację, w której której dodatkowe pasy są naklejane lub malowane na jezdni, gdy trwają roboty drogowe. Dziś przetestowałam to na żywym organizmie.

Białe i żółte pasy na drodze kontra Autopilot Tesli

Jechałam dziś rano do pracy. Na Autopilocie, żeby było wygodniej. No i wjechałam w roboty drogowe, czyli na jezdnię, na której były białe i żółte pasy. Można się zagapić, oj, można!

> Moja Tesla 3, czyli jak Żaba gra na emocjach. Historia z dreszczykiem [blog Pani Agnieszki]

Jak się jechało? To ciekawe: ogólnie samochód trzyma się drogi, ale jak dla mnie podjeżdża zbyt blisko prawego pasa. Ściąga za daleko w prawo, ale skręca za żółtym. Są roboty drogowe, więc powinien skręcać za żółtym – czyli porusza się poprawnie. Ale na ekranie widać, że samochód nie jest zbyt pewny i wyznaczona przez komputer granica pasa skacze.

Wyłączyłam Autopilota, bo jakoś odwagi mi nie wystarczyło na dalsze testowanie.

Aktualizacja 16.05, 14.22

W drodze powrotnej z pracy Pani Agnieszka nagrała dla nas przejazd po tym odcinku z aktywnym Autopilotem (podświetlona na niebiesko kierownica na ekranie). Jej obserwacja: samochód chyba trzyma się linii, która jest bliższa auta, dlatego jedzie tak ciasno. Na filmie jest scena, w której Tesla natyka się na rozjazd białej i żółtej linii… UWAGA, nie powtarzajcie tego na własną rękę!

SUBSKRYBUJ: https://tinyurl.com/ybv4pvrx

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 4]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy: