Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Volkswagen ID. Neo w trzech wersjach: Pure, Range i Range S. W sprzedaży najpierw Range z baterią 58 kWh? [aktualizacja]

Jeden z naszych Czytelników, który wydaje się być blisko firmy Volkswagen, poinformował nas, że elektryczny Volkswagen ID. / ID. Neo / ID3. dostępny będzie w wersjach Pure, Range i Range S. W przedsprzedaży, która ruszy od 8 maja, ma być oferowany tylko wariant środkowy, Range, z baterią o pojemności 58 kWh (pojemność użyteczna).

Aktualizacja z dn. 25.04.2019

Pojawiają się nieoficjalne informacje, że oferowany w przedsprzedaży samochód będzie należał do edycji „Launch” i będzie posiadał baterię o pojemności użytecznej 58 kWh, czyli 62 kWh brutto. Ta ostatnia wartość pasuje do wartości podanych podczas premiery Seata el-Borna.

> Seat el-Born (2020): niezła bateria, spory zasięg, cena… nieznana. Oto europejski konkurent dla Nissana Leafa e+

Dane techniczne VW ID. Neo, czyli wiemy już właściwie wszystko

Zgodnie z oficjalnymi danymi podawanymi na stronie Volkswagena, ID. Neo (znany również jako „ID.” lub „ID.3”) ma być dostępny w trzech wariantach bateryjnych 45 kWh, 58 kWh i 77 kWh. Nasz Czytelnik zdobył ponadto informację, że mają one nosić nazwy Pure, Range i Range S. W przedsprzedaż, która ruszy 8 maja, dostępny będzie tylko wariant środkowy – czyli VW ID. Neo 58 kWh „Range”.

> Pojemność akumulatorów Volkswagena ID. już znana: 45, 58 i 77 kWh [OFICJALNE DANE]

Volkswagen ID. Neo 58 kWh powinien oferować zasięg wynoszący 300-420 kilometrów, w zależności od stylu jazdy (deklaracja producenta). Ta pierwsza liczba może rozczarowywać, ale spodziewamy się, że chodzi tutaj o zasięg autostradowy przy szybkości około 120 km/h. Ta druga liczba z kolei prawdopodobnie oznacza zasięg w mieście spokojnej jeździe i częstych postojach.

Ostatnie deklaracje dotyczące ceny Volkswagena ID. Neo mówią o bazowej kwocie 130 tysięcy złotych. Jeśli za tę sumę faktycznie otrzymamy samochód z baterią o pojemności 58 kWh oraz realnym zasięgiem w trybie mieszanym wynoszącym około 350 kilometrów [szacunki www.elektrowoz.pl], Volkswagen ma szansę rozbić bank. Z kolei jeśli cena dotyczy wariantu 45 kWh – a 58 kWh rozpocznie się od około 160 tysięcy złotych – oferta może zostać uznana za atrakcyjną na tle rynku, ale trudno uznać ją za wystrzałową.

Pierwsze zdjęcie: Volkswagen ID. Neo według wizualizacji (c) AutoBild / Reichel, dwa ostatnie zdjęcia (c) Volkswagen

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 4 głosów Średnia: 4.8]
Exit mobile version