Volkswagen po raz ostatni zaprezentował teaser Volkswagena ID.3 i podkreślił, że dla firmy jest to najważniejsza premiera od czasów Garbusa i Golfa. Jednak ku naszemu zaskoczeniu, większą ekscytację wzbudza VW Golf VIII, który – niesamowite! – będzie „cyfrowy i połączony ze światem zewnętrznym”.

Interesujesz się VW ID.3 = jesteś nowoczesny/-a i zdecydowanie awangardowy/-a

Są takie czasy, w których trudno odróżnić osoby wyznaczające trendy od takich, które po prostu tym trendom ulegają. Ale to nie są nasze czasy, dziś jest znacznie łatwiej. Wydaje nam się, że jeśli ktoś wie, czym jest Volkswagen ID.3 i dlaczego jest tak ważny, to mamy do czynienia z umysłem otwartym, awangardowym i nieprzeciętnym – trendsetterem. Dlaczego?

Na Twitterze MotoUSmolenia (źródło) pojawiło się zdjęcie zamaskowanego Volkswagena Golfa VIII generacji – dostrzegacie napis „GOLF” na drzwiach? – o którym internauci mogli przeczytać, że „będzie cyfrowy u połączony ze światem zewnętrznym”. Dla właściciela tego konta twitterowego było to tak ważne, że uznał, że musi o tym napisać:

Tymczasem ta funkcja jest standardem od lat w Teslach. Będzie standardem w Volkswagenie ID.3 i… nikt się temu nie dziwi, bo jeśli ktoś trafił na elektrycznego Volkswagena, to musiał mieć świadomość obecności takiej firmy jak Tesla. Sam Volkswagen mówi, że po Garbusie i Golfie ID.3 otworzy „trzeci główny rozdział o strategicznym znaczeniu dla marki Volkswagen”.

I otworzy – osoby otwarte i awangardowe doskonale zdają sobie z tego sprawę. Wie o tym również Volkswagen, który mówi wprost, że Golf jest dla mas, tymczasem VW ID.3 jest dla wczesnych naśladowców (ang. early adopters), a więc grupy, która kocha nowinki i podąża tuż za pionierami:

> Volkswagen: Tesla jest dla pionierów, Golf dla mas, a ID.3 dla miłośników nowinek

Oficjalna premiera wraz z prezentacją samochodu i ujawnieniem danych technicznych ID.3 odbędzie się w poniedziałek, 9 września, o godzinie 20. Oczywiście praktycznie cała specyfikacja znana jest już od dawna z przecieków, wiadomo też, że samochód ma wyglądać praktycznie tak, jak zasymulował to Autocar:

Volkswagen ID.3 dostępny będzie najpierw w ramach edycji 1st z baterią o pojemności 58 kWh i z ceną rozpoczynającą się od równowartości około 170 tysięcy złotych. Co najmniej kilku naszych Czytelników już się na niego zdecydowało, jeden podzielił się nawet z nami uzasadnieniem tej decyzji:

> Zdecydowałem się na Volkswagena ID.3. Ze względu na cenę [Czytelnik]

To może Cię zainteresować:
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 2 głosów Średnia: 4.5]