Zgodnie z wypowiedzią jednego z przedstawicieli Polestara, trzecie auto producenta – Polestar 3 – zadebiutuje pod koniec 2021 roku. Ma to być „samochód środka”, który ulokuje się między Polestarem 1 a Polestarem 2.

Polestar 3, a później też 4, 5…

Według wypowiedzi Jonathana Goodmana dla portalu Digital Trends (źródło), wszystkie nadchodzące samochody elektryczne Polestara będą lokowane między Polestarem 2 a Polestarem 1. W słowie „pomiędzy” chodzi o ceny, ponieważ Polestar 1 miał 4,59 metra, a Polestar 2 – 4,61 metra długości, jednak tego pierwszego wyceniono na 150 tysięcy dolarów, a ten drugi ma konkurować cenowo z Teslą Model 3.

> Polestar 2: cena od 39 900 euro (~172 tys. zł), bateria 78 kWh, zasięg 500 km WLTP

Polestar 3 ma być crossoverem (SUV-em) coupe o napędzie czysto elektrycznym, który zadebiutuje pod koniec 2021 roku. Rok wcześniej (maj 2020) rozpoczną się dostawy Polestara 2, ale dopiero w 2021 roku firma będzie gotowa do masowego wytwarzania auta – wygląda więc na to, że produkcja kolejnego modelu zbiegnie się z osiągnięciem dojrzałości produkcyjnej.

Kolejne modele samochodów będą etykietowane zgodnie z obowiązującą nomenklaturą: Polestar 3, Polestar 4, Polestar 5, … Jak mówi Goodman, takie uproszczone nazewnictwo wpisuje się w wartości obowiązujące w firmie. Polestar chce w ten sposób pozbyć się tych elementów auta, które są zbędne. Dodajmy, że podobną drogą idzie już Tesla, a w przeszłości Ford T (właściwie: Ford Model T) nazywał się „Model T”, ponieważ nastąpił po „Modelu S”. Pierwszy Ford nosił nazwę „Model A”, drugi „Model B”, później były litery „C” i „F” – „Model D” to był eksperymentem i nigdy nie trafił do produkcji (źródło).

To może Cię zainteresować:
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 5]