Dwa dni temu opisywaliśmy Teslę Model 3 Pana Andrzeja i Pani Małgorzaty, której lakier właściciel określił mianem „Dramatu”. Mamy aktualizację sytuacji: do korekty było łącznie 160 punktów, które trzeba było naprawić przed położeniem folii. Koszt całej operacji od A do Z, wliczając położenie folii? Kilkanaście tysięcy złotych.

Źródłowy materiał znajduje się tutaj:

> Lakier w mojej NOWEJ Tesli Model 3 Performance? „Dramat” [Czytelnik Andrzej]

Lakier Tesli Model 3? Grubo na nadwoziu, cienko we wnękach

Pan Andrzej odezwał się do nas z aktualizacją tematu o Tesli Model 3 Performance. Łączna liczba punktów do korekty wyniosła 160, więc cała operacja trwała dwa dni. Okazało się, że powłoka lakiernicza Tesli Model 3 jest położona bardzo grubo, więc jest dobrze, można ją polerować bez strachu, że zbyt dużo zetrzemy.

Ale już we wnękach warstwa lakieru jest bardzo cienko – trzeba zachować ostrożność. Na szczęście samochód udało się przygotować i teraz wygląda on tak:

Wcześniej tył wyglądał tak – zaznaczenia pochodzą od firmy detailingowej, która wyróżniła w ten sposób wszystkie niedoskonałości:

Po skorygowaniu powłoki lakierniczej oklejanie samochodu potrwa cztery dni. Będzie to folia przezroczysta, samoregenerująca – czyli posiadająca zdolność regeneracji drobnych rys. Pan Andrzej zapraszał nas do testów ze szczotką drucianą, jednak zrejterowaliśmy. Obiecaliśmy sobie tylko, że przeprowadzimy taki eksperyment w służbowym elektryku. 🙂

Koszt całej operacji (przygotowania, korekty, oklejenia itd.) ma wynieść kilkanaście tysięcy złotych, auto powinno być gotowe w przyszłym tygodniu. Jak widać czasem trzeba być przygotowanym na wydatek tego rodzaju. Może mieć on sens nawet wtedy, gdy lakier jest w idealnym stanie.

> JEST! Dopłaty do aut elektrycznych z podpisem ministrów, wkrótce publikacja w Dzienniku Ustaw i RUSZAMY!

Nota od redakcji www.elektrowoz.pl: należy pamiętać, że jest to pojedynczy samochód i nie należy sobie na tej podstawie wyrabiać zdania o _wszystkich_ Teslach. Przedstawiamy temat, ponieważ zainteresowała nas czasochłonność i koszt operacji, a przy okazji poznaliśmy grubości lakieru na Tesli Model 3 Performance.

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 2 głosów Średnia: 5]