Doug DeMuro opublikował na swoim kanale na YouTube recenzję Jaguara I-Pace. Samochód mu się spodobał i chyba nie odnalazł w nim elementu, który nie przypadłby mu do gustu. I-Pace został oceniony jako dobrze jeżdżący, dobrze wyglądający, szybki elektryczny crossover – i postęp w stosunku do tego, co Jaguar oferował do tej pory.

Jaguar I-Pace – wrażenia Douga DeMuro

Recenzent bardzo dobrze oceniał zarówno wygląd auta, jak i jego wnętrze. Spodobała mu się nowoczesna sylwetka, która wyraźnie odróżnia się od reszty crossoverów/SUV-ów za sprawą dziury w masce i skośnie ściętego tyłu. Przypadło mu też do gustu całkiem przestronne i luksusowo wykończone wnętrze.

Warto jednak podkreślić, że DeMuro regularnie porównuje samochód do Modelu X – dokładnie tak, jak chciałby Jaguar – podczas gdy auto jest mniejsze od Modelu S i wymiarami pasuje do Modelu 3.

Jazda została określona jako rewelacyjna – bo trudno, żeby była inna, gdy do dyspozycji mamy dwa silniki o łącznej mocy 400 KM z momentem obrotowym dostępnym od samego początku. I-Pace jest samochodem, który bez problemu pozostawi z tyłu największe nawet auta z silnikami V8, a przy okazji zaoferuje kierowcy wysoki (wyższy?) komfort jazdy dzięki ciszy i możliwości sterowania samochodem z użyciem jednego tylko pedału: przyspieszenia.

Całkiem spora ilość miejsca na tylnej kanapie, dodatkowe porty ładowania (w tym jeden w oparciu siedzenia!) oraz monitorowanie okolic samochodu również dla pasażera z tyłu sprawia, że auto powinno być wygodne nawet podczas dłuższych podróży. A realny zasięg I-Pace wynoszący 377 kilometrów w trybie mieszanym umożliwia bezproblemowe przemieszczanie się nie tylko po miastach, lecz też po kraju.

W najtańszej wersji samochód kosztuje dziś w Polsce niemal 360 tysięcy złotych – i na taki wariant wyposażeniowy trzeba trochę poczekać. Jednak od Czytelników wiemy, że wersje droższe (w cenie około 420-430 tysięcy złotych) są dostępne u dystrybutora właściwie od ręki. Owszem, to spora kwota, zbliżona do ceny najtańszej Tesli S, ale tutaj, jak wspomnieliśmy, auto ma być dostępne od ręki.

> Jaguar I-Pace ma problem z wydajnością? Wired: Zużycie energii na poziomie 25,9 kWh / 100 km!

Warto obejrzeć:

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 3]