Na forum Reddita pojawiło się ciekawe pytanie, mianowicie: czy warto kupić Teslę z dużym przebiegiem (ok. 129+ tysięcy kilometrów). Użytkownicy nie dość, że starali się odpowiedzieć na pytanie główne, to jeszcze opisywali swoje doświadczenia z używanymi Teslami.

Tesla Model S z dużym przebiegiem – co się może zepsuć?

Internauci odpowiadali, że jeśli chodzi o baterie i silnik, to w zasadzie nie ma się czego bać. Są to elementy na długiej gwarancji, które rzadko ulegają awariom. Jedna z osób, która zajmuje się przebudowywaniem baterii do elektrycznych rowerów, stwierdziła, że nie martwiłaby się zupełnie o stan akumulatorów w używanej Tesli – bo firma przykłada dużą wagę do ich poprawnego zaprojektowania.

> Jak zużywają się baterie w Tesli? Ile tracą na pojemności przez lata?

Jeśli już coś się psuje, to są to drobiazgi:

  • pierwsza wersja szklanego dachu przeciekała, ale łatwo to naprawić,
  • zdarzają się problemy z ekranem dotykowym, Tesla naprawia go na gwarancji, o ile takowa jeszcze jest – koszt nowego to 1 000 dolarów;
  • w starszych wersjach aut regularnie zawodzą klamki, szczególnie mikrostyki i kable w ich wnętrzu, co uniemożliwia otwarcie drzwi; na Youtube pojawił się poradnik, jak rozwiązać problem.

Przy okazji całej dyskusji wyszło na jaw, że użytkownik, który rozpoczął wątek, zainspirował się pewną używaną Teslą wystawioną na sprzedaż. Inny wyznał mu, że… już ją kupił. 🙂 Cały wątek można sprawdzić tutaj. Oprócz tego warto przejrzeć pytania zadawane na oficjalnym forum Tesla Model S.

> Samochód spalinowy vs elektryczny – co się bardziej opłaca? Fiat Tipo 1.6 diesel vs Nissan Leaf – co wyjdzie taniej?

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 30 głosów Średnia: 4.8]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy: