Operator sieci Fastned opublikował wykresy szybkości ładowania elektrycznego VW e-Golfa. W zależności od wersji, samochód ładuje się szybko do 76 lub 81 procent pojemności, a następnie mocno zwalnia. Oto zestawienie danych na wykresie.
VW e-Golf przy szybkiej ładowarce
Elektryczny VW Golf z baterią 26 kWh (czyli starsze warianty) rozpoczyna od mocy ładowania wynoszącej nieco poniżej 40 kW, a następnie pnie się aż do około 44 kW. Przy 76 procent następuje gwałtowny spadek szybkości ładowania o połowę (do około 23 kW), a następnie nieco wolniejszy spadek do 16 kW przy około 92 procent.
> Przebieg szybkiego ładowania Hyundaia Ioniq Electric [WYKRES]
Nowsza wersja VW e-Golfa z baterią 35,8 kWh tylko muska moc ładowania wynoszącą 40 kW – zwykle jest poniżej tej wartości. Moc zaczyna spadać przy 65 procent naładowania, a od 81 procent pojemności baterii leci ostro w dół. Nie dzieje się to jednak tak szybko, jak w przypadku starszego modelu.
|REKLAMA|
|/REKLAMA|