Do osób zapisanych na pierwszą serię VW ID.3, ID.3 1st, Volkswagen rozesłał właśnie maila z informacją, że informacje na temat zamawiania samochodu będą dostępne już po Nowym Roku. Niemal równocześnie dowiedzieliśmy się, jak będzie brzmiał dźwięk ostrzegający przechodniów o zbliżaniu się auta.

Volkswagen ID.3 1st z delikatnym poślizgiem

Z wiadomości wysłanej do osób zapisanych na elektrycznego Volkswagena wynika, że produkcja auta już się rozpoczęła, a teraz trwają kontrole jakości i testy. Potwierdzane są też oficjalne dane techniczne VW ID.3, w tym, miejmy nadzieję, dystans możliwy do pokonania na jednym ładowaniu. Oby nie powtórzyła się sytuacja, której doświadczyliśmy z innymi autami koncernu, Audi e-tron i Porsche Taycan – ich finalne zasięgi okazały się sporo niższe niż deklarowane na starcie.

> Realny zasięg Porsche Taycan to 323,5 kilometra. Zużycie energii: 30,5 kWh/100 km

Dalsze informacje na temat sposobu zamawiania ID.3 zostaną przekazane „na początku Nowego Roku”. Przypomnijmy: będą to prawdopodobnie zamówienia w ciemno, ponieważ pierwsze testowe egzemplarze auta trafią do dziennikarzy dopiero wiosną 2020 roku.

Jednocześnie Juergen Stackmann, członek zarządu Volkswagena, zamieścił na Twitterze wideo z dźwiękiem wydawanym przez ID.3 (źródło). Zdania są podzielone, pojawił się głos, że jest on zbyt wysoki. Faktycznie, coś w tym jest – nawet jeśli wideo jest symulowane i w naturze sygnał będzie bardziej wytłumiony, to Renault Zoe brzmi chyba jednak przyjemniej (drugie od góry wideo):

Zgodnie z obowiązującymi od wakacji przepisami, dźwięki będą aktywne do około 30 km/h oraz będzie możliwe ich tymczasowe wyłączenie.

To może Cię zainteresować:
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 5 głosów Średnia: 5]