Podczas rozmowy z akcjonariuszami, Elon Musk zdradził, z jakich samochodów niebędących Teslami najczęściej rezygnują nabywcy Tesla Model 3. To Toyota Prius, BMW serii 3, Honda Accord, Honda Civic i Nissan Leaf.

Tesla Model 3 – dla miłośników ekologii oraz inżynierii

Spośród wymienionych aut dwa modele – Prius i Leaf – uważane są za samochody ekologiczne. Z kolei Hondy i BMW to samochody wybierane dla oferowanych parametrów, a BMW dodatkowo dla komfortu i prestiżu marki. Jak wychwycił portal Electrek (źródło), wymienione modele to „auta niebędące Teslami”, co sugeruje, że w tym rankingu nie została wymieniona co najmniej jedna Tesla.

> Wyniki Tesli za II kwartał 2018: 4 miliardy dolarów przychodu, Model 3 z udziałem rynkowym lepszym n

Według zestawienia InsideEVs (źródło), w lipcu 2018 roku Tesla 3 była absolutnym liderem sprzedaży samochodów plug-in w Stanach Zjednoczonych. Oto jak wygląda pierwsza dziesiątka aut, w której uwzględniono zarówno samochody czysto elektryczne (pogrubione), jak też hybrydy plug-in:

  1. Tesla Model 3 – 14 250 egzemplarzy,
  2. Toyota Prius Prime (w Polsce znana jako Plug-in) – 1 984 egzemplarze,
  3. Chevrolet Volt – 1 475 egzemplarzy,
  4. Honda Clarity PHEV – 1 375 egzemplarzy,
  5. Tesla Model X – 1 325 egzemplarzy,
  6. Tesla Model S – 1 200 egzemplarzy,
  7. Chevrolt Bolt – 1 175 egzemplarzy,
  8. Nissan Leaf – 1 149 egzemplarzy,
  9. Ford Fusion Energi – 522 egzemplarze,
  10. BMW i3 + i3 REx – 464 egzemplarze.

Model 3 zdecydowanie prowadzi, po nim następuje gigantyczna przerwa i kolejne na mecie pojawiają się trzy hybrydy plug-in. Sprawia to wrażenie, że o ile Tesla 3 traktowana jest jak normalne auto, o tyle pozostałe plug-iny (wyjątki: Model S i Model X, które stanowią segment premium) uznawane są za pewnego rodzaju egzotykę, na którą decyduje się niewielka liczba odbiorców.

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 15 głosów Średnia: 4.7]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy: