Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

USA: Koniec całkowicie darmowego internetu w Teslach kupionych od 1 lipca 2018. Abonament lub ograniczenie usług

Tesla zmienia cennik dostępu do internetu w swoich samochodach. Wszystkie Modele S, 3 i X kupione od 1 lipca 2018 roku będą mogły korzystać z „Łączności Premium” tylko do 31 grudnia 2019 roku. Od 1 stycznia 2020 roku trzeba będzie pogodzić się z ograniczonym dostępem albo zapłacić miesięczny abonament.

10 dolarów miesięcznie za „Premium Connectivity”

10 dolarów miesięcznie to obecnie równowartość 38,5 złotego. Gdyby doliczyć do tej kwoty polski VAT, otrzymalibyśmy 47,4 złotego – jak na polskie warunki i ceny internetu, całkiem wysoką kwotę. Nie wiemy jednak na razie, kiedy i jaki abonament zostanie wprowadzony w Europie, ponieważ poniższe informacje dotyczą rynku amerykańskiego (źródło).

> Hyundai: 560 tys. elektryków i 110 tys. aut na wodór rocznie najpóźniej w 2025 roku. Będą „niedrogie modele”

W ramach pakietu „Łączności Premium” (ang. Premium Connectivity) właściciel Tesli może korzystać z:

Jeśli użytkownik Tesli nie zdecyduje się na opłacenie abonamentu, będzie mógł korzystać z tych funkcji tylko po podłączeniu do WiFi (nie dotyczy podglądu ruchu drogowego i zdjęć satelitarnych).  Dodajmy jednak, że nawigacja – choć nie będzie wyświetlać ruchu drogowego – wyznaczy trasę z uwzględnieniem zatorów i korków. Po prostu kierowca nie będzie wiedział, dlaczego tym razem Tesla kieruje go inaczej niż zwykle.

Abonament na internet w samochodzie dotyczy wszystkich modeli kupionych od 1 lipca 2018 roku. W 2018 roku Tesla zapowiadała, że pakiet „Łączności Premium” będzie aktywny przez rok. Teraz już wiadomo, że okres testowy wygaśnie po około 17 miesiącach, właśnie z końcem grudnia 2019.

> Tesla największym na świecie producentem samochodów plug-in

Zdjęcie otwierające: (c) Teslarati

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 5]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Exit mobile version