Tesla staje się zagrożeniem nie tylko dla autoryzowanych stacji obsługi, ale też dla klasycznej pomocy drogowej. W raporcie za czwarty kwartał 2017 roku firma ujawniła, że mechanicy, którzy dojeżdżają do właściciela samochodu, w badaniu satysfakcji klienta uzyskali łącznie 98 procent maksymalnej noty.
Mobilne warsztaty Tesli
W 2017 roku Tesla chwaliła się, że jest w stanie zdalnie, przez internet zdiagnozować 80-90 procent usterek występujących w samochodach Tesla. Wiele z nich dawało się usunąć za pomocą aktualizacji oprogramowania.
> Polski Samochód Elektryczny, nowe wieści: 200 firm zainteresowanych, w 2019 r. prototypy
W raporcie za czwarty kwartał 2017 roku producent ujawnił ponadto, że dysponuje już 230 mobilnymi warsztatami, czyli furgonetkami, które dojeżdżają do klientów, by wykonać naprawę. Właściciele samochodów muszą być tym rozwiązaniem zachwyceni, skoro usługa uzyskała 98 procent maksymalnej noty.
Firma zdradziła, że jedną trzecią napraw samochodów wykonuje właśnie z pomocą lotnych grup mechaników, co skraca czas operacji i zmniejsza obciążenie warsztatów. Podkreślono także, że Model 3 posiada zmodyfikowane systemy diagnostyczne, żeby zmniejszyć liczbę wizyt w warsztatach o połowę – tutaj jednak nie zdradzono, na czym konkretnie polegają te modyfikacje.
> Nissan Leaf (2018): maksymalna moc ładowania to aż 150 kW?
|REKLAMA|
|/REKLAMA|