Jeden z naszych Czytelników usiłował sprawdzić w Warszawie dostępność pewnych części do Modelu 3. Na co dzień mieszka w Stanach Zjednoczonych, więc spodziewał się, że ktoś poświęci mu choć chwilę uwagi. Dostał 45 sekund, a później okazało się, że papiery są ważniejsze. Zupełnie inne doświadczenia ma nasza Czytelniczka z Belgii.
Niemiłe doświadczenia z Polski, bardzo dobre z Belgii
Czytelnik poskarżył się nam, że w warszawskim serwisie Tesli potraktowano go jak natręta. Fakt, nie był umówiony, ale spodziewał się, że skoro już kupił Teslę i jest członkiem tej wielkiej rodziny, to ktoś poświęci mu te parę minut. Tak to wygląda w Stanach: nawet w serwisie potencjalny klient witany jest z uśmiechem i zawsze może liczyć, że znajdzie się ktoś, kto odpowie na jego pytania. Gdy towarzyszy mu dziecko, dostanie kolorowanki z Teslami.
W serwisie Tesli w Warszawie poczuł się jak natręt. Łaskawie poświęcono mu 45 sekund, a następnie okazało się, że ważniejsze jest wypełnianie papierów. Rozgoryczony stwierdził, że z takim serwisem, to on by nie kupił Tesli w Polsce.
Zupełnie inaczej wyglądało to w Belgii. Nasza Czytelniczka, Pani Agnieszka, zgłosiła problem z samochodem: porty USB przestały działać. Dowiedziała się, że przyjedzie do niej serwis mobilny. I faktycznie: zjawił się pan serwisant w Fordzie. Nie trzeba było go pilnować, wystarczało otworzyć mu auto. Nasza Czytelniczka mimo wszystko została i… była zaskoczona, że tyle można rozłożyć odkręcając raptem trzy śruby – bo reszta jest na zatrzaski.
Cała naprawa trwała może z godzinę, nie kosztowała nic, bo została wykonana na gwarancji. Jej opinia? „Mobilny serwis = mega! Nie wiem, dlaczego tak psioczą na te serwisy”. I dorzuciła nam ciekawostkę: pracownik serwisu wyznał, że jeździ Fordem, bo pokonuje za dużo kilometrów w ciągu zmiany. Tesla nie wyrobiłaby się z zasięgiem.
Nota od redakcji www.elektrowoz.pl: podejrzewamy, że reakcja polskiego serwisu to efekt ciągłego nachodzenia ekipy przez gapiów zainteresowanych marką Tesla. Wierzymy, że z czasem sytuacja będzie się poprawiać. Dlatego prosimy o inne opinie dotyczące serwisu w Warszawie, żebyśmy mieli pełniejszy obraz sytuacji.