Volkswagen pochwalił się, że rozlosował wśród 150 pracowników Volkswageny ID.3, by przetestować je przed dostawą samochodów do klientów. Producent nie mówi tego wprost, ale można się domyślać, że były to egzemplarze przeznaczone do obsługi Euro 2020.

VW ID.3 w niemieckich miastach

Volkswageny ID.3 1st będą służyły pracownikom z Drezna, Zwickau i Chemnitz, spodziewamy się więc sporej liczby zdjęć samochodów z ulic tych miast oraz okolic. Fotografia prasowa sugeruje, że są to egzemplarze z wysokim lub maksymalnym poziomem wyposażenia, spora ich część może być w kolorze białym – co wydaje się zrozumiałe w kontekście oklejeń związanych z Euro 2020, jakie miały się na nich znaleźć.

> Volkswagen ID.4 minimalnie mniejszy niż Skoda Enyaq iV. Rozstaw osi taki sam, jak w innych autach na MEB

150 pracowników wyłoniono w ramach losowania wśród zainteresowanych, mają normalnie eksploatować auta. Z jednej strony sytuacja jest dobra: firma zyskuje dodatkowych betatesterów pojazdu, dzięki którym finalny produkt będzie lepszy.

Z drugiej jednak nie przypominamy sobie, żeby koncern Volkswagena kiedykolwiek organizował podobną akcję. Testy samochodów, owszem, były prowadzone przez wybrane działy, ale nigdy z wykorzystaniem dodatkowych ochotników – i to na taką skalę. Tymczasem przy ID.3 o masowych testach słychać już co najmniej od końca 2019 roku.

Dostawy Volkswagena ID.3 1st mają się rozpocząć we wrześniu 2020 roku. Łukasz Zadworny, dyrektor marki Volkswagen w Polsce, obiecuje, że pierwsze egzemplarze trafią do klientów w naszym kraju jeszcze w sierpniu. Cena VW ID.3 1st startuje od 167 190 złotych.

> Volkswagen ID.3 – wrażenia i opinie dziennikarzy. Pierwsze egzemplarze u polskich klientów już w sierpniu

To może Cię zainteresować:
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 5]