Jak zauważył portal SamochodyElektryczne.org, polski oddział Nissana pochwalił się liczbą zamówień na nowego elektrycznego Leafa. W ciągu 1,5 miesiąca wpłynęło ich aż 400.

Sprzedaż elektrycznego Nissana Leafa w Polsce

Nissan ujawnił, że liczba zamówień na auto jest o ponad 60 procent wyższa niż cała zeszłoroczna sprzedaż Leafa w Polsce. O tym, jak dobry jest to wynik, niech świadczy fakt, że w ciągu 2017 roku sprzedano w naszym kraju zaledwie 439 samochodów czysto elektrycznych (dane Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów, ACEA).

> Liczba samochodów elektrycznych w Polsce [KPMG] (aktualizacja)

Gdy nowe Leafy zaczną trafiać do odbiorców, elektryczny Nissan ma szansę stać się najpopularniejszym i najbardziej widocznym autem elektrycznym na polskich drogach. Mamy nadzieję, że pozwoli to na popularyzację elektromobilności.

Nissan Leaf (2018) to auto segmentu C z baterią 40 kWh i zasięgiem (w optymalnych warunkach) 243 kilometrów. Spośród samochodu tego segmentu większym zasięgiem może pochwalić się tylko Opel Ampera E/Chevrolet Bolt – jednak żaden z tych modeli nie jest dostępny oficjalnie w Polsce.

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 0 głosów Średnia: 0]