Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Negatywne opinie mediów o Tesli przestają się liczyć. Kurs akcji może wzrosnąć

Firma doradcza Baird twierdzi, że negatywne opinie mediów dotyczące Tesli stają się coraz bardziej nieistotne. Dzięki temu kurs akcji firmy może wkrótce wzrosnąć, kiedy tylko rynek się z nimi upora.

Media atakują Teslę, bo Tesla nie kupuje reklam?

Choć nikt ważny nie powiedział tego wprost, szepcze się, że media skupiają się na negatywnych doniesieniach związanych z Teslą: wypadkach, pożarach, zgonach. Wszystko ponoć dlatego, że Tesla nie kupuje reklam, a uprawia marketing z wykorzystaniem mediów społecznościowych – za darmo.

> Czy Opel Ampera / Mitsubishi Outlander PHEV / BMW i3 REx może jeździć po buspasie?

Analityk z firmy Baird, Ben Kallo, twierdzi, że odbiorcy stopniowo przyzwyczajają się do natłoku niepochlebnych opinii. Wkrótce rynek ma po nich dojść do siebie, a kurs akcji Tesli zacznie rosnąć. Taka zmiana byłaby dobra dla amerykańskiego producenta, ponieważ coraz większa liczba ludzi gra na giełdzie na upadek firmy.

Rady Kallo sprawdzają się w 58 procent wypadków (czytaj: „na dwoje babka wróżyła”), a średnia stopa zwrotu z jego inwestycji to +8 procent. Dla porównania: trójka najlepszych doradców osiągnęła poziom 79-89 procent (na 10 hipotez, 8-9 jest słusznych) i pozwala na stopę zwrotu na poziomie 33-38 procent.

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 0 głosów Średnia: 0]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Exit mobile version