Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Kolejne potwierdzenie: Tesle Model 3 LR w obecnej serii już z bateriami 82 kWh zamiast 79. Są też złe wieści

Pojawiają się kolejne głosy nabywców Tesli z Europy, który otrzymują dokumenty do rejestracji aut. Tesla Model 3 Long Range, typ E3D, ma baterię o pojemności 82 zamiast dotychczasowych 79 kWh. Wygląda więc na to, że facelifting może dotyczyć dużej części płynących na Stary Kontynent samochodów – na razie nikt nie zgłosił, że dostanie model ze starą, mniejszą baterią.

Tesle płynące do Europy – co wiemy

Wygląda na to, że:

Wygląda więc na to, że pierwsze odbiory były z transportu na Triton Ace, kolejne są z Grand Aurory. Między zawinięciem do portu a odbiorem mija średnio od 7 do 10 dni.

A teraz trochę gorsze wieści: Czytelnik Artur Artur z komentarzy i jeden Czytelnik, z którym mamy kontakt mailowy, otrzymał wieści w rodzaju „Przykro nam, opóźni się, może do 2021, niewiele wiemy” (źródło). Zgodnie z informacjami z dziś załadowany już Glovis Captain jednak nie zostanie skierowany do Europy, ponieważ dostanie od Tesli inne zadanie. Został przekierowany do portu Benicia (Kalifornia) na rozładunek.

Dobra wieść jest taka, że statek został zastąpiony większym Glovis Sun, więc część aut jednak przypłynie do Europy – wcześniej miały płynąć obydwa. To wszystko bardzo szczegółowo śledzi i opisuje Mr Miserable na forum Tesla Motors Club (źródło). Spodziewajmy się zatem kumulacji odbiorów w drugiej i trzeciej dekadzie grudnia.

Jeśli też zamówiłeś Teslę i chciałbyś się tym podzielić z Czytelnikami, wypełnij formularz:

Wszystkie dodane i uzupełnione informacje znajdują się w arkuszu kalkulacyjnym TUTAJ.

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 3 głosów Średnia: 3.7]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Exit mobile version