Podczas targów tuningowych SEMA Show 2017, Hyundai zaprezentował roboczy model Ioniq HyperEconiq. Hybrydową (plug-in) wersję samochodu zmodyfikowano w taki sposób, by maksymalnie obniżyć spalanie paliwa i zużycie energii.

HyperEconiq Ioniq – ekstremalnie oszczędny Hyundai Ioniq

Auto zmodyfikowano w taki sposób, by miało jak najniższe opory powietrza. Według cytowanych przez Ecomento danych, HyperEconiq Ioniq powinien mieć spalanie niższe niż 2,9 litra na 100 kilometrów, oczywiście przy jeździe na benzynie. Nie wiadomo, o ile zwiększyłby się zasięg w trybie wyłącznie elektrycznym.

> Elon Musk: Co opóźnia Model 3? Problemy na linii produkcyjnej baterii

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Z widocznych gołym okiem zmian wyróżnia się osłona na tylne koło, która ukrywa 3/4 jego objętości wewnątrz sylwetki pojazdu. Bisimoto Engineering, firma, która brała udział w modyfikacjach Ioniqa, twierdzi, że poprawiono także nadwozie, układ wydechowy, elektronikę i zespół elektryczny pojazdu. Zmieniono też opony i siedzenia.

Zaprezentowane podczas targów SEMA 2017 zmiany w samochodzie raczej nie wejdą do produkcji.

Jak oszczędnie jeździć samochodem – SPRAWDŹ:

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 7 głosów Średnia: 4.7]