BMW ma powody do świętowania. W 2017 roku firma sprzedała już ponad 100 tysięcy zelektryfikowanych i elektrycznych samochodów. Dlatego koncern motoryzacyjny postanowił w dość niecodzienny sposób ozdobić budynek swojej centrali.

BMW: budynki jak baterie

BMW bardzo mocno zaakcentowało swoją strategię na przyszłość. W związku z dostarczeniem na rynek ponad 100 tysięcy zelektryfikowanych aut, firma ozdobiła swój budynek w taki sposób, żeby przypominał baterie. Pojawił się na nim również charakterystyczny napis: „Przyszłość Jest Elektryczna”.

> BMW: Nasze baterie wytrzymają tyle, ile samochód. Najwyżej 20-30 procent spadku pojemności po 15 latach

Warto dodać, że od 2013 roku BMW wprowadziło na rynek już ponad 200 tysięcy zelektryfikowanych samochodów. Jedynym całkowicie elektrycznym autem jest BMW i3. Choć model nie należy do najtańszych, jego futurystyczny wygląd (i nie tylko?) sprawia, że auto świetnie się sprzedaje praktycznie na całym świecie.

Zobacz wideo:

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Samochody elektryczne 2017 – jakie mają zasięgi?

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 0 głosów Średnia: 0]