Na torze Nuerburgring pojawił się samochód do złudzenia przypominający elektryczne Porsche Mission E, choć jeszcze z atrapami rur wydechowych pod tylnym zderzakiem. Oto kilka ujęć i wideo z testowego przejazdu.

Porsche Mission E vs Tesla Model S – kto będzie lepszy?

Porsche Mission E zostało zaprojektowane jako bezpośrednia konkurencja Tesla Model S. Samochód ma zostać wprowadzony na rynek w 2019 roku. Według zapowiedzi Porsche, auto dostanie nowe nadwozie typu sedan, ale sam napęd nie ulegnie już większym zmianom.

> Porsche Mission E vs Tesla Model S – Porsche NAPRAWDĘ robi testy porównawcze!

Mission E ma być dostępne w kilku wariantach pojemności akumulatorów. Cena Porsche Mission E w wersji podstawowej ma wynieść około 73 tysiące euro (równowartość ok. 317 tysięcy złotych), zasięg Mission E w tej wersji ma wynieść około 250 kilometrów.

W wariancie najbogatszym Porsche deklaruje 500 kilometrów zasięgu według procedury NEDC, co oznacza około 336 kilometrów według bardziej realnej procedury EPA.

Porsche Mission E podczas testów na niemieckim torze Nuerburgring. Uwagę zwracają zarysowane atrapy rur wydechowych (c) L’Automobile

Miejmy jednak nadzieję, że Porsche powalczy, by zasięg nawet najtańszej wersji przekroczył 300 kilometrów. 250 kilometrów przy charakterystycznym dla Porsche traktowaniu może skurczyć się do 130-150 kilometrów… A to już bardzo mało.

Porsche Mission E na torze Nuerburgring – WIDEO:

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 0 głosów Średnia: 0]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy: