Skoda Karoq została przyjęta w Polsce z zainteresowaniem. Producent jednak nie spoczywa na laurach: obecnie trwają prace nad wersją Sportline, wkrótce możemy usłyszeć również o najmocniejszym modelu Karoq RS. Według nieoficjalnych informacji ta ostatnia ma mieć dodatkowy silnik elektryczny zamiast większego turbo.
Skoda Karoq RS – hybryda plug-in zamiast turbo?
Spis treści
Aktualnie fabryki Skody pracują nad zaspokojeniem popytu na normalną, cywilną wersję Skody Karoq. Wiadomo już, że usportowiony wariant Sportline pojawi się w 2018 roku. Natomiast najmocniejszy model RS nie został jeszcze oficjalnie potwierdzony, więc można się go spodziewać najwcześniej w 2019 roku.
> Elektryczna Dacia coraz bliżej? To byłby Rumuński Samochód Elektryczny
Christian Strube, szef działu badawczo-rozwojowego Skody, zadeklarował jednak brytyjskiemu AutoExpressowi, że chciałby wprowadzić na rynek model Karoq RS po debiucie Skody Kodiak RS w 2018 roku.
Silnik elektryczny i baterie 8 kWh?
W standardowej konfiguracji Karoq RS zostałby wyposażony w większe hamulce, wzmocnione zawieszenie oraz, co najważniejsze, spalinowy silnik biturbo o pojemności 2.0 litra i mocy około 300 koni mechanicznych (KM).
> Samochody elektryczne 2017 – RANKING ZASIĘGU na jednym ładowaniu [wrzesień 2017]
Plotki mówią jednak, że silnik spalinowy będzie nieco mniejszy i słabszy, natomiast auto zostanie wyposażone w mocny silnik elektryczny. Gdyby informacje okazały się prawdziwe, Karoq RS musiałby mieć też baterie o pojemności około 6-9 kilowatogodzin.
|REKLAMA|
|/REKLAMA|