Przyglądamy się cenom samochodów demo i regularnie zauważamy, że salony spoza wielkich miast mają lepsze oferty na auta niż ci w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu. Na Otomoto pojawił się używany Nissan Leaf z przebiegiem 9,5 tysiąca kilometrów, który do kupienia jest za 122 tysiące złotych. W Szczecinie.

Nissan Leaf II, czyli kompakt (klasa C)

Samochód oferowany jest przez Grupę Polmotor. Leaf to wersja Acenta – najtańszy wariant od momentu wycofania z rynku edycji Visia – i, co ważne, wyposażony jest w pompę ciepła. Samochód służył jako demonstracyjny, ma więc wszystko to, co może być ważne, ale nie przesadzono w nim z gadżetami. Z istotnych funkcji brakuje mu chyba tylko podgrzewania foteli i kierownicy.

W standardzie jest bateria o pojemności 40 kWh (użyteczne około 37 kWh), która pozwala na przejechanie 243 km w dobrych warunkach. Port szybkiego ładowania to Chademo. Można domniemywać, że zainstalowano w nim już aktualizację rozwiązuje problemy z powolnym „szybkim” ładowaniem:

> Aktualizacja rozwiązująca problem z rapidgate w Nissanie Leafie DOSTĘPNA, ale tylko dla Europy

Cena opisywanego Nissana Leafa to 122 tysiące złotych, czyli auto jest tańsze o ponad 20 procent w stosunku do identycznego samochodu z zerowym przebiegiem. Jest tańsze również od Renault Zoe, czyli auta o segment mniejszego (=klasa B).

Producent mówi o gwarancji do 2026 roku, ale trzeba pamiętać, że jest to tylko gwarancja na baterię. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, salon musi dać osobie fizycznej co najmniej dwa lata rękojmi (gwarancji prawnej) na samochód od dnia sprzedaży. Oprócz tego auto może mieć gwarancję producenta/importera, jednak ta biegnie prawdopodobnie od dnia rejestracji.

Ogłoszenie TUTAJ (ul. Szymborskiej 8, Szczecin, Grupa Polmotor)

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 5]