Jednym z poważniejszych zarzutów w stosunku do aut Tesli ma być słaba jakość wykończenia, którą widać po niedokładnym spasowaniu elementów w Modelu 3. Teraz jednak firma twierdzi, że poprawiła jakość „o 40 procent” i osiągnęła poziom konkurentów z segmentu premium.
Spasowanie Tesla Model 3: od poziomu taniego kompaktu do Mercedesa?
Przedstawiciel firmy Munro & Associates, który rozbierał egzemplarze Modelu 3 i chwalił znajdującą się w nich elektronikę, narzekał na słabą jakość wykończenia auta. Jego zdaniem tylko ona oraz niedostępność Tesli 3 ratuje rynkową konkurencję.
> Tesla Model 3: słaba mechanika, doskonałe zawieszenie i bateria, elektronika jak w F-35
Firma sprawdziła, że odległości między elementami są różne zarówno w jednym samochodzie, jak i w autach tego samego modelu (Tesla 3). Na przykład maska nie jest dopasowana do lewego błotnika, a szyba w przednich drzwiach grzechocze po opuszczeniu do końca.
Tesla deklaruje, że średni rozrzut odległości i przesunięć między elementami poprawił się o 40 procent, a największe ulepszenia widać w okolicy bagażnika, tylnych lamp i ogólnej tylnej części auta. W tej chwili dopasowanie elementów w Tesla Model 3 ma być porównywalne do tego w Audi, BMW i Mercedesie.
Na ilustracji: Tesla Model 3 (prototyp) (c) WattLOL8
|REKLAMA|
|/REKLAMA|