Innogy Go (właściwie: innogy go!) wprowadziło na ulice trzy czarne Jaguary I-Pace. Cennik pasuje do samochodu, mamy do czynienia ze strefą premium: podczas gdy BMW i3 w Innogy Go można wypożyczyć na dobę za 139 złotych, wzięcie Jaguara I-Pace na ten sam okres będzie nas kosztować ponad 2,2 tysiąca złotych.
Jaguar I-Pace: dla wybranych i drogo
Aby wypożyczyć Jaguara I-Pace, trzeba szukać na mapie czarnych pinezek. Musimy mieć jednak wyjeżdżone co najmniej 300 minut w usłudze oraz nie możemy mieć żadnych zaległości (regulamin TUTAJ). Nawet wtedy nie będzie tanio:
- 99 zł za pakiet 60 minut, czyli 1,65 zł / minuta,
- 169,99 zł za pakiet 120 minut (2 godziny), czyli 1,42 zł/min.,
- 229,99 zł za pakiet 180 minut (3 godziny), czyli 1,28 zł/min.,
- 359,99 zł za pakiet 300 minut (5 godzin), czyli 1,2 zł/min.,
- 2 215 zł za dobę, czyli 1,54 zł/min.,
- oraz 3 zł/min. po przekroczeniu pakietu.
W „minuty” wliczany jest zarówno czas jazdy, jak też postoju, czyli po prostu czas eksploatacji auta przez nas. Łatwo zauważyć, że najbardziej opłacalny kosztowo pakiet to ~360 złotych za pięć godzin jazdy, z kolei najdroższy jest wynajem na dobę oraz najtańszy pakiet za niecałe 100 złotych.
> Stacje ładowania aut elektrycznych Innogy w Warszawie już NIE SĄ darmowe. Od teraz 1,49 zł / kWh
Jaguar I-Pace to auto premium z pogranicza segmentu D- i D-SUV. Wyposażone jest w baterię o pojemności 84,7 kWh (całkowita: 90 kWh) i oferuje do 377 kilometrów zasięgu przy trybie mieszanym.
Innogy Go informuje, że samochody pojawiły się w usłudze pilotażowo. Niewykluczone, że z taką inicjatywą wyszedł polski dystrybutor I-Pace’a, ponieważ auto pojawiło się również u innego operatora carsharingu. Z informacji przekazywanych przez Czytelników wiemy również, że jest to jeden z niewielu samochodów, który w salonach dostępny jest praktycznie od ręki – i to ze sporymi rabatami.
Zdjęcie samochodu: (c) Innogy Go