Nissan kończy dostawę elektrycznego dostawczaka e-NV200 (2017) z baterią o pojemności 24 kilowatogodzin. Od teraz przyjmowane są zlecenia wyłącznie na nowy model, Nissan e-NV200 (2018) 40 kWh. To drugie auto z floty Nissana, które zyskuje powiększone akumulatory – pierwszy był Nissan Leaf (2018).
Nowy Nissan e-NV200 (2018) – co wiemy
Spis treści
Baterie o pojemności 24 kilowatogodzin (kWh) stosowane były w poprzednich modelach Nissana Leafa, Renault Kangoo ZE oraz Nissana e-NV200. Były to moduły produkowane przez Automotive Energy Supply Corporation, w skrócie AESC.
Aktualna wersja Kangoo ZE otrzymała akumulatory o pojemności 33 kWh produkcji LG Chem, natomiast nowy Nissan Leaf (2018) i Nissan e-NV200 (2018) dostały akumulatory o pojemności aż o 67 procent większej – 40 kWh – ale nadal produkcji AESC.
Nowy Nissan e-NV200 (2018) – zasięg
Nissan Leaf (2018) 40 kWh ma zasięg wynoszący 241 kilometrów według procedury EPA (dane szacunkowe). Jeśli poprzednia wersja e-NV200 (2016) miała 115 kilometrów zasięgu według EPA, można szacować, że nowy model będzie miał zasięg na poziomie 190 kilometrów.
Zasięgi samochodów elektrycznych aliansu Renault-Nissan. Nowy Nissan e-NV200 (2018) został oznaczony czerwonym słupkiem, poprzedni model – słupkiem bladoczerwonym. Nad autami górują dwa najnowsze modele Nissana Leafa z bateriami 40 kWh (2018) oraz 60 kWh (2018/2019). (c) www.elektrowoz.pl
> Nissan Leaf 2018 vs Leaf 2017 – różnice i podobieństwa [PORÓWNANIE]
Nissan e-NV200 (2018) – dane techniczne
Nissan e-NV200 występuje w różnych wersjach: dostawczej, osobowej, osobowo-bagażowej. W aktualnym modelu dostawczym brzeg bagażnika znajduje się na wysokości 52 centymetrów, przestrzeń bagażowa ma 4,2 metra sześciennego i pomieści 2 europalety. Samochód jest w stanie przewieźć do 703 kilogramów bagażu.
Jeśli zamiast bagażu przewozić będziemy ludzi, e-NV200 pomieści 7 osób. Albo pięć osób i bagaże. Może więc śmiało funkcjonować w roli taksówki lub samochodu do transportu osób niepełnosprawnych.
|REKLAMA|
|/REKLAMA|