Dziennik.pl udokumentował wizytę Andrzeja Dudy na Kongresie 590 i próbę za kierownicą elektrycznego dostawczaka Ursusa. Portalowi udało się też dowiedzieć, dlaczego wcześniejszy prototyp Ursusa Elvi tak bardzo różni się od wersji pokazanej podczas imprezy.

Ursus Elvi beta 1 kontra Ursus Elvi RC1

Jak stwierdził rzecznik prasowy Ursus SA, Mariusz Lewandowski, „Prototyp był wydrukiem w technice 3D„. To właśnie ten prototyp pokazano podczas targów w Hanowerze w kwietniu 2017 roku. Trudno oprzeć się wrażeniu, że niektóre elementy kabiny nawiązują do niemieckich StreetScooterów:

> Uber REZYGNUJE Z LUDZI? Chce zamówić 24 tysiące (!) Volvo XC90, zrobi z nich autonomiczne taksówki

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Nowy Ursus Elvi jest już z blachy

Wersja pokazana podczas Kongresu 590 w Rzeszowie ma być znacznie bardziej zaawansowana. Cytowany już wcześniej Mariusz Lewandowski mówi: „Nowa stylistyka modelu to od A do Z autorski projekt naszego designera. (…) Teraz karoseria wykonana jest z blachy„.

Czytelnicy niektórych portali wytykali, że to przerobiony Żuk / Lublin. Niewykluczone, że w samochodzie wykorzystano pewne elementy starych konstrukcji. Prezydent Duda wydawał się być jednak zadowolony, że zasiadł za kierownicą Polskiego Samochodu Elektrycznego:

Przed Ursusem stoi teraz kilka ważnych zadań. Najpierw firma powinna zaprezentować rewolucyjną technologię ładowania, która pod względem czasu niewiele różni się od tankowania. Następne kroki to wprowadzenie Ursus Elvi do produkcji i sprzedaży.

> Samochody elektryczne i hybrydowe Audi w latach 2017-2025 [SPIS]. To NOWE AUDI A6 jest… dziwne.

Auto powinno wreszcie zadebiutować na rynku, bo deklarowane przez Ursusa zasięgi są zbliżone do ofert konkurencji – jest więc szansa na rozbicie przeciwników jednym ruchem:

>

Elektryczne dostawczaki na Facebooku – zalajkuj i SPRAWDŹ:

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Wideo do materiału dostępne jest tutaj.

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 0 głosów Średnia: 0]