Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Volkswagen ID.3 1st – wrażenia www.elektrowoz.pl po pierwszym kontakcie. Coś jak… Windows Vista? [wideo]

Dzięki uprzejmości Volkswagen Group Polska mieliśmy w ostatnich dniach możliwość pojeżdżenia Volkswagenem ID.3 1st z baterią o pojemności 58 (62) kWh. Oto nasze wrażenia na gorąco plus dziwne znalezisko pod maską, które prawdopodobnie służy do wyciszania samochodu – i działa bardzo dobrze 🙂

Testowany model VW ID.3 1st – specyfikacja:

VW ID.3 1st – wrażenia na szybko

Z miejsca zdradzamy nasze stanowisko: chcielibyśmy mieć VW ID.3, podoba nam się bardziej niż Model 3 czy e-Niro. To w potencjale jest naprawdę fajne auto, nie za duże (do miasta w sam raz), nie za małe, z ciekawym wyglądem i super kolorem (wszystkie kobiety komplementowały), dobrze jeżdżące. Tylko że sklecone na szybko – nie zapłacilibyśmy za nie 200 tysięcy złotych, czujemy, że stosunek możliwości do ceny jest na nieakceptowalnym dla nas poziomie.

A teraz rozbijmy wrażenia na czynniki pierwsze:

Po tych wszystkich dobrych słowach…

System multimedialny VW ID.3 = Windows Vista z SP1

Starsi pewnie pamiętają, jakim niewypałem był system operacyjny Windows Vista, następca XP. Ociężały, powolny, niejednorodny, zawodny. Pierwszy Service Pack (SP1) częściowo go naprawił. W Volkswagenie ID.3 elektronika użytkowa działa właśnie jak Vista SP1. Żaden, podkreślmy, ŻADEN z błędów nie był krytyczny, jednak uciążliwości trochę się zebrało. I tak:

No i coś, co nas przeraziło najbardziej: któregoś razu po wejściu do samochodu oświetlenie kabiny zgasło nagle ze strzałem przypominającym wybuch małego przeładowanego kondensatora. Później nie działało przez dobę, więc wieczorem w kabinie było ciemno jak w jaskini. Naprawiło się samo po kilkunastu godzinach postoju. Nie, akumulator się nie rozładował.

No i bonus. Samochód w tej wersji kosztuje około 200 tysięcy złotych (VW ID.3 1st Plus). A tymczasem pod maską znaleźliśmy wiszące resztki lakieru lub tworzywa oraz… coś. Wideo w 360 stopniach, radzimy podbić rozdzielczość:

Ten sam obiekt nagrany z bliska na normalnej kamerze, w 2D. Nagranie wykonałem nieco później, ponieważ przy pierwszym ustawieniu kamery (rozejrzyj się po scenie na filmie u góry) niewiele było widać:

Reasumując: po pierwszym kontakcie dochodzimy do wniosku, że chcielibyśmy mieć VW ID.3 1st. Tylko nie za tę cenę.

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 5 głosów Średnia: 3.6]
Exit mobile version