Luty, jak to luty… Gdy miesiąc jest o prawie 13 procent krótszy niż otaczające go miesiące, raczej nie należy spodziewać się gigantycznych wzrostów. Tak było u nas, w lutym zanotowaliśmy 70,4 tysiąca Czytelników. Gdyby wydłużyć miesiąc o te kilka dni, utrzymalibyśmy poziom zbliżony do stycznia 2019, ale gorszy od marca 2019. 😉

Elektrowoz.pl – gdzie jesteśmy

Tak jak już podaliśmy, w lutym 2019 odwiedziło nas 70 350 Czytelników (uu według Google Analytics). Otrzymujemy zapytania o zatrudnienie w redakcji – pracowałem już kiedyś na dwa komputery przy jednym biurku, więc to byłoby miłe odświeżenie wspomnień 😉 – sugestie optymalizacji, dobre rady i wyrazy uznania. To miłe, dziękuję.

Alexa mówi nam, że oscylujemy w okolicy Autogaleria.pl, co jest dobrym komunikatem. Parokrotnie zauważyliśmy już, że gdy nadchodzi okres premier motoryzacyjnych, cały nasz segment rośnie, ale u nas idzie to nieco wolniej (bo premier spalinowych+elektrycznych jest więcej niż premier tylko elektrycznych). Z kolei gdy okres premier się kończy, my nadal wędrujemy w górę. Bardzo ładnie widać to przy porównaniu z wspomnianym portalem Autogaleria.pl, który aktualnie jest dla nas benchmarkiem – porównajcie liczby i wykresy:

Disqus, czyli komentarze

W lutym w witrynie napisano 609 komentarzy do 133 tekstów, co daje średnio 4,6 komentarza na jeden materiał. W styczniu 2019 odsetek był zbliżony.

Facebook

W ostatnim dniu lutego 2018 mieliśmy 1 677 polubień fanpage.

Niby mało, ale spójrzcie na raporty dotyczące interakcji:

  • www.elektrowoz.pl – fanpage o wielkości 1,7 tysiąca użytkowników, 42 posty w tym tygodniu i 765 interakcji, czyli średnio 18,2 interakcji z postem,
  • NaPrąd – Wszystko o poj… – fanpage o wielkości 10,2 tysiąca użytkowników (6 razy większy), 16 postów w tym tygodniu i 106 interakcji, czyli 6,6 interakcji z postem,
  • Tesla Klub Polska – fanpage o wielkości 11,9 tysiąca użytkowników (7 razy większy), 42 posty i 1,4 tysiąca interakcji, czyli średnio 33,3 interakcje z postem.

Innymi słowy: mimo wielokrotnie większego teoretycznego zasięgu, Facebook dość mocno tnie propagację postów. Siedmiokrotnie większy fanpage uzyskał zaledwie dwukrotnie większą liczbę interakcji.

Przychody / biznes

Na marzec zaplanowaliśmy dwie akcje komercjalizujące nasze kompetencje.

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 2 głosów Średnia: 5]