Wow. WOW! W grudniu 2018 pobiliśmy rekord! W czasie całego miesiąca mieliśmy ponad 91,5 tysiąca Czytelników, co oznacza, że próg 100 tysięcy jest na wyciągnięcie ręki. Udało nam się również przeskoczyć witryny, do których do niedawna tylko smętnie wzdychaliśmy.

Elektrowoz.pl – gdzie jesteśmy

W grudniu 2018 witrynę odwiedziło 91,5 tysiąca Czytelników (uu według Google Analytics, ilustracja). Co ciekawe, po nadspodziewanie dobrej pierwszej połowie roku i słabej drugiej połowie, grudzień 2018 wydaje się być miesiącem, w którym wreszcie wróciliśmy na dawną ścieżkę wzrostu (linia przerywana). Oby trend się utrzymał. 🙂

Z mniejszych wykresów, które widoczne są pod wykresem głównym, widać, że pozostałe parametry utrzymujemy na stałym poziomie. Cieszymy się z tego, bo wiemy, że to dzięki Wam – ufacie nam, że staramy się profesjonalnie podchodzić do przekazywanych informacji. Widać to było choćby w temacie akcyzy: wszyscy otrąbili jej brak, a my mówimy „Spokojnie, Ustawa o elektromobilności mówi, że potrzebne jest ogłoszenie decyzji”… Dziękujemy Wam za zaufanie!

> Samochód elektryczny bez akcyzy – jak, gdzie, od kiedy [ODPOWIADAMY]

Inne mierniki? Alexa.com podpowiada nam, że notujemy niezłe wyniki na tle całego polskiego rynku. Dawno temu przeskoczyliśmy auto-motor-i-sport.pl, wyprzedziliśmy też Samar.pl (3 655. miejsce w Polsce), przeskoczyliśmy Autogaleria.pl (3 177. miejsce w Polsce) i przemy dalej w górę. Oczywiście spodziewamy się oscylacji, ruchów w górę i w dół, ale trend jest czytelny.

Prawdę mówiąc w przedziale od 500 do 3000 nie znamy żadnego portalu motoryzacyjnego, dlatego przez najbliższe kilkanaście miesięcy będziemy porównywać się do innych witryn. Jako ciekawostkę warto dodać, że nasz trend (rysowany na podstawie Global Rank, fakt) jest zupełnie odwrotny niż to, co dzieje się z największymi witrynami na rynku. Zwróćcie choćby uwagę, jak w ciągu 12 miesięcy zjechał Antyweb.pl – https://www.alexa.com/siteinfo/antyweb.pl.

Następne kamienie milowe na naszej drodze:

  • Eskarock.pl – 2 940,
  • Moto.pl – 537.

YouTube + BMW, Facebook

Na YouTube mamy dziś 733 subskrybentów. To niewiele, konto jeszcze nawet nie zarabia (potrzebny jest 1 000). Ale pocieszył nas pewien człowiek z pewnej agencji zajmującej się monitoringiem mediów. Otóż robiąc szybką kwerendę po swoich bazach wyjawił nam, że nasza ekspozycja BMW i3 na YouTube oraz w kanałach TVN Turbo, TVN24 i TVN – przebitka z naszego spotkania z policjantem na buspasie pojawiła się ponoć w Faktach TVN, logo nie zostało zamazane! – nie tylko spowodowała jakąś tam dyskusję o elektromobilności. Była też największą ekspozycją BMW i3 w Polsce w całej historii auta – i to licząc wszystkie pozostałe testy, artykuły i fanpejdże jako całość!

O ile więksi byliśmy, nie wiem. Za taki raport musiałbym zapłacić co najmniej kilka tysięcy złotych, a na razie nas nie stać. 🙂

Na koniec grudnia na Facebooku mieliśmy nieco ponad 1,5 tysiąca fanów. Wzrost jest całkowicie organiczny.

Przychody

Nasze przychody nie są jakieś szaleńczo wysokie, ale są już czterocyfrowe i stabilnie rosną miesiąc do miesiąca. Gdy osiągniemy drugą połowę skali, odetchniemy ze spokojem, a gdy wejdziemy na poziom pięciocyfrowy, uruchomimy nowe inicjatywy, o których na razie sobie tylko po cichu marzymy. Wydaje nam się, że wydawca będzie zadowolony.

A jak wydawca jest zadowolony, to wszyscy są zadowoleni. 🙂

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 8 głosów Średnia: 4.5]