Zauważyliśmy, że w redakcjach motoryzacyjnych dochodzi ostatnio do regularnych cięć zatrudnienia. Zwolnienie grozi absolutnie wszystkim, a czasy lepsze na pewno nie będą. Martwi nas to, dlatego postanowiliśmy pomóc i mediom, i pracownikom redakcji, dając im dostęp do panelu „Na żywo” Google Analytics Elektrowozu. Wierzymy, że dzięki temu będą oni mogli śledzić, jakie tematy się czytają, by w ten szybciej reagować i zwiększać atrakcyjność swoich serwisów.
You’ve got the power, use it wisely
Aby otrzymać dostęp do zakładki Realtime Google Analytics Elektrowozu, napiszcie do nas maila ze swojej macierzystej redakcji podając swój adres Gmail lub inny obsługiwany przez Google. To wszystko. Jeśli coś się czyta, będzie miało dużą liczbę odsłon na podglądzie. Jeśli temat będzie wzbudzał zainteresowanie, liczby pójdą w grube setki lub tysiące:
Tak, zdajemy sobie sprawę, że może być to zagrożenie dla bytu Elektrowozu, ale wierzymy, że wewnętrzna solidarność i próba walki z fake newsami jest najważniejsza. Kto wie, może w przyszłości zbudujemy razem wspólną grupę medialną, dzięki której będziemy mogli razem oferować skuteczne, działające reklamy skierowane do właściwych grup docelowych?
Wszyscy przecież wiemy, że Elektrowóz czytają ludzie, którzy kupują elektryki i nimi jeżdżą. Wystarczy poczytać komentarze…
Nie kojarzymy na świecie ani jednego przypadku podobnej otwartości, szczególnie, że nie ma tutaj żadnych haczyków czy dopisków małym druczkiem. Wprowadzamy tylko drobne zastrzeżenia i mamy nadzieję, że wyczerpują one całe uniwersum potencjalnych problemów:
- prosimy, by nie zasysać tych informacji do automatów,
- ostrzegamy, że dostęp może zostać w każdej chwili cofnięty, jeśli będzie używany w złej wierze przeciwko Elektrowozowi. Opisywanie nośnych tematów NIE JEST działaniem w złej wierze, zasysanie ich do generowania artykułów w SI – jest,
- ostrzegamy, że inicjatywa może ewoluować, na przykład w kierunku dostępu płatnego [dobry pomysł?],
- ostrzegamy, że akcja może zostać zakończona, jeżeli okaże się, że jednak robi nam zbyt dużą krzywdę. Ale co skorzystacie, to Wasze 🙂
Nota od ŁB: z przyznawaniem dostępów proszę o cierpliwość [reszta skasowana, żeby nie zmieniać tematu].
Nota od redakcji Elektrowozu: Czytelnicy, których znamy z dzielenia się z nami doświadczeniami z eksploatacji samochodów lub z komentarzy, też mogą mieć dostęp 🙂