Jak pewnie zauważyliście – bo trudno tego nie zauważyć 🙂 – od początku sierpnia w witrynie Elektrowozu jest banner BP Fleet Solutions reklamujący usługę BP Fuel & Charge. To jedna karta i aplikacja mobilna, którą można obsługiwać i tankowanie, i ładowanie, a rozliczenie dostawać na jednej fakturze. Elektrowóz zrezygnował swego czasu z przyjmowania bezpośrednich zleceń, tutaj zrobiliśmy wyjątek i zastanawiam się, co zrobić, żeby reklama była jeszcze skuteczniejsza. Jak myślicie?

Skoro wróciliśmy do kampanii bezpośrednich, jak zwiększyć ich skuteczność?

Mamy Was, dużą społeczność właścicieli i potencjalnych nabywców elektryków – to duża zaleta Elektrowozu. Wielu z Was ma firmy – to kolejny plus. Nasze statystyki są dobre – to też zaleta, bo jesteśmy serwisem raczej specjalistycznym niż rozrywkowym. To już mamy, ale co zrobić, by osiągnąć jeszcze lepsze wyniki?

Chodzi o tę reklamę:


Spytaliśmy o to już na Forum Elektrowozu, sugestie były interesujące, np. „dajcie mi, ja przetestuję w całej Europie” (źródło), czyli taki test w realnym środowisku. Albo „rozdajcie Forumowiczom„. Podoba mi się. Tylko czy w ten sposób trafimy do właściciela firmy lub osoby zarządzającej taborem składającym się z kilku samochodów? Może faktycznie zadziałałby efekt skali? Pytam o to zupełnie serio, bo my na tej kampanii coś zarobimy i jestem skłonny oddać część tego budżetu, żeby ludzie szczegółowo przetestowali usługę. Takie rekomendacje (lub ich brak) są najlepsze.

Wiem, że Shell zabrał dziennikarzy na jakieś wyjazdy w Alpy, coś jeszcze im fundował, więc oni teraz całkiem regularnie napomykają, że korzystają z karty Shell Recharge. Można i tak 😉 My nie mamy takich pieniędzy, żeby zabrać Czytelników w Alpy, nasz zleceniodawca na pewno je ma, ale nie wiem, czy chce organizować takie akcje. Wiem tylko, że redakcja Elektrowozu nie brałaby w nich udziału, bo czułbym się źle opisując sposób zamawiania karty Shell Recharge do Polski i wspominając, że stale wożę ją w plecaku. A wożę, bo uruchamia prawie wszystko i prawie zawsze, tylko jest pierońsko droga, więc ze dwa razy dobiłem te parę kWh, by dojechać do GreenWaya.

A jak to zrobić, żeby w wykorzystać maksymalnie możliwości Elektrowozu do zareklamowania usługi BP Fuel & Charge? Banner wisi, artykuł sponsorowany już jest, wyjdzie dziś [to nie ten 🙂 ]. Może jest coś jeszcze, co przekonało Was do sprawdzenia jakiejś usługi i macie ochotę się tym podzielić? Będę wdzięczny za podpowiedzi.

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 3 głosów Średnia: 3.3]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy: