Na grupie Kierowcy samochodów elektrycznych w Polsce pojawił się opis dość zatrważającego zdarzenia. Mitsubishi Outlander PHEV został unieruchomiony przez ładowarkę Orlenu wyprodukowaną przez Ekoenergetyka-Polska. Auto musiało pojechać do dealera na lawecie.

„EV System Service Required” w Outlanderze PHEV

Opisywany Outlander PHEV to dokładnie ten sam samochód, o którym jego właściciel opowiadał nam półtora roku temu (patrz: Mitsubishi Outlander PHEV – OPINIA / wywiad z właścicielem). Dziś ma już cztery lata, niemal 63,5 tysiąca kilometrów przebiegu i, jak zdradza Pan Sławomir, kilkaset sesji Chademo za sobą.

Auto zostało uziemione przez ładowarkę PKN Orlen w Warszawie niedaleko ul. Bielańskiej (PlugShare TUTAJ). W samochodzie pojawił się błąd EV System Service Required, którego nie dało się zlikwidować ani przez odpięcie akumulatora 12V, ani też głównego akumulatora trakcyjnego (baterii). Do serwisu samochód pojechał na lawecie, a tam okazało się, że… żaden błąd się nie zapisał. Auto naprawiło się „samo”, po podpięciu komputera diagnostycznego MUT-3.

> WROCŁAW. Tesla Model 3 do obejrzenia! DATA: czwartek, 18 kwietnia, godzina 19.00

Dealer zasugerował, że to problem ładowarki Chademo, która została wyprodukowana przez firmę Ekoenergetyka-Polska. Wypowiadająca się w komentarzach firma EV Charge Partner Polska stwierdziła, że taki błąd faktycznie może być związany z awarią stacji ładowania.

Internauta Arkadiusz miał podobną sytuację na stacji Ekoenergetyki w Ostrowie Wielkopolskim – ale dotyczyło to Opla Ampery. Z kolei właściciel firmy V-tech Tuning stwierdził, że widział identyczną sytuację i okazuje się, że istnieje do Outlandera PHEV aktualizacja likwidująca problem.

Ekoenergetyka-Polska ma zamiar zbadać temat, dlatego warto śledzić wątek:

> Kilka dni temu na ladowarce #PKNORLEN …

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 5]