Jakie OC/AC dla Tesli Model 3? Nasi Czytelnicy, którzy przymierzają się do zakupu tego samochodu, informują nas, że niektórzy proszeni o ofertę agenci tylko bezradnie rozkładają ręce. Z kolei ci, którzy auto już kupili i ubezpieczyli, najczęściej rekomendują PZU. Nie jest to najtańszy ubezpieczyciel w Polsce, ale w kontaktach z klientem należy do ścisłej czołówki.
Koszty ubezpieczenia Tesli Model 3
Pierwsza sugestia, którą niemal jednogłośnie formułują nasi Czytelnicy, brzmi: jeśli mamy problem z jakimś agentem lub firmą, szukajmy dalej. Kiedy rynek się rozwinie, a samochód trafi do większej liczby baz, ubezpieczenie go będzie łatwiejsze. Stanie się to zapewne za kilka-kilkanaście miesięcy. Teraz po prostu trzeba wykonać o dwa-trzy telefony więcej.
> Kia e-Niro z Warszawy do Zakopanego – TEST zasięgu [Marek Drives / YouTube]
Druga sugestia: jeżeli nie chcemy chodzić i szukać, skorzystajmy z oferty PZU. Nie jest tania, ale jest gotowa. Co najważniejsze: ubezpieczyciel nie robi problemów z faktu, że Tesla Model 3 jest elektryczna. Po prostu wylicza koszt składki AC na podstawie oficjalnego cennika auta.
Jeden z Czytelników, którego Teslę mogliśmy zobaczyć na rolkowym teście auta, podzielił się z nami nawet informacją o kwotach:
- OC – 2 tysiące złotych,
- AC – 4,7 tysiąca złotych,
- NNW (10 000 zł) – kilkadziesiąt złotych,
- ŁĄCZNIE – 6,7 tysiąca złotych.
Jego samochód to wzięta w leasing Tesla Model 3 Long Range AWD o wartości 270 tysięcy złotych. Należy pamiętać, że wysokość składek ściśle zależy od wieku właściciela, jego stanu rodzinnego, miejsca zamieszkania czy historii jazdy – dlatego zdecydowaliśmy się zaokrąglić wartości do pełnych setek.
Wszystkie kwoty w tekście to kwoty brutto.
Zdjęcie otwierające: piękna i jakże patriotyczna para Tesli Model 3 w Napa (Kalifornia, Stany Zjednoczone) (c) Chad Mortensen / Twitter