Arval przedstawił wstępne kalkulacje rat na samochody elektryczne w wynajmie długoterminowym uwzględniającym dopłatę w ramach programu „Mój elektryk” NFOŚiGW. Wynika z nich, że dofinansowanie z funduszu obniża miesięczną ratę za auto o około 500-600 złotych. Jednak na  odbiór niektórych modeli przyjdzie nam poczekać do przyszłego roku.

Aktualizacja 2021/11/16, godz. 17.54: skorygowaliśmy tytuł i opis. Opisywane samochody oferowane są w wynajmie długoterminowym. Obydwie usługi różnią się tym, że w ramach raty najmu długoterminowego otrzymujemy dodatkowe usługi (np. zmianę opon), o które przy leasingu musielibyśmy zatroszczyć się sami. Wynajem zakłada również, że po okresie użytkowania oddajemy auto właścicielowi, tymczasem w leasingu kluczowa może być możliwość wykupu auta. 

Wynajem długoterminowy elektryka z dopłatą „Mój elektryk” [Arval]

Jak informuje Arval w wypadku wynajmu długoterminowego z dopłatą dla przedsiębiorstw, wysokość rat jest następująca przy umowie na 36 miesięcy i rocznym przebiegu do 15 000 kilometrów:

  • Renault Zoe – grudzień 2021, 1 309 zł netto miesięcznie z dopłatą (TUTAJ), 1 819 złotych netto miesięcznie bez dopłaty, odbiór grudzień 2021,
  • Mini Cooper SE – 1 469 zł netto miesięcznie z dopłatą (TUTAJ), 2 059 zł netto miesięcznie bez dopłaty, auto do produkcji,
  • Fiat 500 – 1 669 zł netto miesięcznie z dopłatą (TUTAJ), 2 069 zł netto miesięcznie bez dopłaty, odbiór od ręki,
  • Volvo XC40 P6/Recharge Core – 1 919 zł netto miesięcznie z dopłatą (TUTAJ), 2 509 zł netto miesięcznie bez dopłaty, auto do produkcji,
  • Mercedes EQA 250 – 1 969 zł netto miesięcznie z dopłatą (TUTAJ), 2 509 zł netto miesięcznie bez dopłaty. odbiór grudzień 2021,
  • Tesla Model 3 – 2 209 zł netto miesięcznie z dopłatą (TUTAJ), 2 839 złotych netto miesięcznie bez dopłaty, brak danych o odbiorze.

Oferty widoczne są na stronie Arvala TUTAJ, uzyskaliśmy potwierdzenie, że przedstawione samochody są dostępne (ale niekoniecznie od ręki). To ważna deklaracja, ponieważ zdarzały nam się już skargi od Czytelników, że promowane są auta, których nie da się kupić. Oczywiście we wszystkich przypadkach koniecznym do spełnienia warunkiem jest zmieszczenie się z autem w progu cenowym wynoszącym:

  • 225 000 zł netto dla podatników VAT, którzy chcą wykorzystywać samochód wyłącznie w firmie,
  • 201 793 zł netto / 248 206 zł brutto dla podatników VAT, którzy chcą wykorzystywać samochód w firmie ORAZ prywatnie,
  • 225 000 zł brutto (182 926 zł netto) dla organizacji niebędących podatnikami VAT.

Przy rocznym limicie wynoszącym 15 000 kilometrów (sprawdzanym po 2 latach) dopłata wynosi 18 750 złotych. Jeśli jednak zadeklarujemy, że w 2 lata pokonamy ponad 30 tysięcy kilometrów, możemy otrzymać dofinansowanie w wysokości nawet 27 000 złotych. Trzeba tylko pamiętać, że przekroczenie limitu kilometrów, by uzyskać wyższe dofinansowanie od NFOŚiGW, będzie oznaczało konieczność dopłacenia leasingodawcy, tutaj: Arvalowi.

Nota od redakcji www.elektrowoz.pl: Arval odpowiedział nam jako pierwszy. Od Volkswagen Financial Services dowiedzieliśmy się, że oferta zostanie przedstawiona jutro, z Leaseplan nie mamy jeszcze kontaktu.

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 2 głosów Średnia: 5]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować reklamy poniżej: