Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Volvo z tańszym ładowaniem na Ionity. Taniej też w Volkswagen We Charge. Bez promocji m.in. Hyundai

Volvo ogłosiło niższe stawki na stacjach Ionity, które będą obowiązywały od 1 lipca 2021 roku. Właściciele samochodów elektrycznych Volvo z linii Recharge będą mogli skorzystać z ładowania w cenie 0,35 euro za 1 kilowatogodzinę energii. Promocja ma dotyczyć całej Europy.

12-miesięczne tańsze ładowanie na stacjach Ionity dla nabywców elektryków Volvo

Do skorzystania z promocyjnych stawek konieczne będzie użycie platformy Plugsurfing. Tańsze ładowanie będzie obowiązywało w całej Europie, przez pierwsze 12 miesięcy eksploatacji elektrycznego Volvo od 1 lipca 2021 roku. Warto wspomnieć, że do serii Recharge należą zarówno hybrydy plug-in (Tx), jak też auta czysto elektryczne (P8, P6) – do udziału w promocji będą dopuszczone tylko te ostatnie (źródło).

Ładujące się Volvo C40 i XC40 Recharge (c) Volvo

Spytaliśmy w polskim oddziale, jaka stawka będzie obowiązywać na terenie naszego kraju. Uzyskaliśmy informację, że projekt jest wdrażany stopniowo i nie ma jeszcze takich danych. W sumie trudno się temu dziwić, skoro w Polsce nie ma jeszcze ani jednej gotowej do użytkowania stacji Ionity (choć stoi już ich kilka). Jeśli jednak weźmiemy pod uwagę cennik KiaCharge dla EV6 lub Volkswagena (o tym zamoment), możemy zaryzykować twierdzenie, że polskie ceny powinny wynieść 1,35-1,4 zł/kWh.

Ionity plus inne marki: Skoda, Volkswagen, Hyundai, Tesla

W Polsce tańszego ładowania na stacjach Ionity nie oferują między innymi:

Nabywcy aut tych marek zapłacą 3,5 zł/kWh. Volkswagen w ramach programu We Charge (spotykana jest również pisownia: WeCharge) ma trzy różne abonamenty: Free, Go, Plus. We Free Ionity kosztuje standardowo, 3,5 zł/kWh, w Go – 2,49 zł/kWh, w Plus – 1,39 zł/kWh. Aby zapłacić mniej trzeba zdecydować się na wyższy abonament kosztujący 34 lub 80 zł miesięcznie (Go / Plus).

Jednocześnie polski oddział Volkswagena poinformował nas, że jest świadomy [nieprzyzwoicie wysokich – przyp. red. www.elektrowoz.pl] stawek za ładowanie na stacjach GreenWay Polska przy wykorzystaniu karty We Charge. Zgłoszono ten fakt do centrali, od której zależą negocjacje cenowe w regionach.

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 5]
Exit mobile version