Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Kiedy szybkie ładowarki na trasie Szczecin – Trójmiasto?

Kto oglądał mapę (wizję) Greenway szybkich ładowarek w Polsce, z pewnością zwrócił uwagę, że północno-zachodnia część kraju jest pusta, nie przewidziano tam ani jednego urządzenia. Dlaczego zachodnia część Pomorza została traktowana tak po macoszemu? Skąd taka biała plama między Szczecinem a Trójmiastem? Zapytaliśmy o to firmę Greenway Infrastructure Poland.

Szybkie ładowarki na trasie Trójmiasto – Szczecin

Okazuje się, że Greenway też dostrzega tę białą plamę. Odcinek między Szczecinem a Gdynią/Gdańskiem nie wchodzi jednak w skład korytarzy TEN-T, czyli szybkich korytarzy transportowych łączących europejskie kraje. Tymczasem unijne dofinansowania polegają na elektryfikacji właśnie takich korytarzy transportowych.

Dlatego Greenway Infrastructure Poland rozważa postawienie na tym odcinku ładowarek z własnych środków. Miałoby tam stanąć około ośmiu szybkich ładowarek: wzdłuż trasy S6, w miastach na wybrzeżu oraz na trasach Słupsk – Bydgoszcz i Koszalin – Poznań.  Jako że jest to własna inicjatywa firmy, nie ma tutaj żadnych dodatkowych konkretów oprócz „chcielibyśmy, aby powstały do połowy 2020.”

> Jaka jest NAJLEPSZA mapa z ładowarkami? [ODPOWIADAMY]

Samochodów elektrycznych przybywa nam w Polsce dość wolno, ale zachodnia część wybrzeża to teren przeżywający najazd turystów z Wielkopolski, Dolnego i Górnego Śląska, oraz z Niemiec. Dlatego miejmy nadzieję, że ładowarki powstaną jak najszybciej.

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Cennik Greenway w Polsce – nasze obliczenia

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 4 głosów Średnia: 4]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Exit mobile version