Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

GreenWay Polska zamontuje ładowarki 150 kW tam, gdzie były wolniejsze urządzenia [LISTA]

GreenWay Polska zapowiedziało, że do końca lata zamontuje ładowarki 150 kW w miejscach, w których działały urządzenia o niższych mocach. 150 kW to wartość wystarczająca, żeby samochód czekał na kierowcę, a nie odwrotnie – oczywiście pod warunkiem, że auto obsługuje moc ładowania wynoszącą 100 i więcej kilowatów oraz jest mocno rozładowane.

Nowe ładowarki 150 kW w starych lokalizacjach GreenWay

Do końca lata (wrzesień 2022) urządzenia o mocy 150 kW pojawią się w następujących miejscach (źródło, mapa nie uwzględnia istniejącej infrastruktury ani innych operatorów):

  1. Szczecin, centrum handlowe Gryf (PlugShare TUTAJ),
  2. Zamość, Revia Park (TUTAJ)
  3. Inowrocław, Galeria Solna (TUTAJ),
  4. Wrocław, Kaufland (TUTAJ),
  5. Elbląg, Kaufland (TUTAJ),
  6. Wrocław, Skanska S.A. (TUTAJ),
  7. Koszalin, MZK (TUTAJ),
  8. Pikutkowo, restauracja Stare Jabłonki (TUTAJ),
  9. Rzeszów, Kaufland (TUTAJ).

Oprócz tego do końca lipca nowe ładowarki Delty z dwoma złączami CCS2 o całkowitej mocy 200 kW powinny pojawić się w tych oto lokalizacjach, co opisywaliśmy już wcześniej:

  1. MOP Malankowo (kierunek Toruń, TUTAJ),
  2. MOP Malankowo (kierunek Gdańsk, TUTAJ),
  3. Kutno, Hotel Dwór Sójki (TUTAJ),
  4. Łyszkowice, Bliska (TUTAJ),
  5. Zgorzelec, Citronex (TUTAJ).

Z kolei na BP w Strzelcach Opolskich i Niepruszewie należy spodziewać się utrudnień wynikających z demontażu urządzeń EVBox.

Moc wynosząca 150 kW, nawet dzielona między dwa samochody, pozwala na istotne skrócenie czasu ładowania elektryka w porównaniu do ładowarek o mocy 40-50 kW. A jeśli na stacji będziemy sami, w większości aut osiągniemy moce bliskie maksymalnym lub po prostu maksymalne obsługiwane przez pojazd. Przy mocno rozładowanej baterii wystarczy czas zbliżony do postoju na tankowanie, żeby uzupełnić akurat tyle zasięgu, ile potrzebujemy, by dotrzeć do celu.

Nota od redakcji www.elektrowoz.pl: to symptomatyczne, że operator podnosi moce ładowania przede wszystkim w pobliżu sklepów i centrów handlowych. Dzięki temu firma zarobi więcej obsługując większą liczbę pojazdów. Wjazd do miasta nie zawsze jest na rękę kierowcy, ale jeśli da się wtedy rozprostować kości, coś zjeść i zrobić szybkie zakupy, na które nie było czasu wcześniej, to może jest to metoda?

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 3 głosów Średnia: 5]
Exit mobile version