Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

CNBC: Producent samochodów elektrycznych bez sieci ładowarek nie będzie liczył się na rynku

Firma analityczna Morgan Stanley twierdzi, że produkcja samochodów elektrycznych to zaledwie część sukcesu. Na rynku zwyciężą te firmy, które będą posiadały infrastrukturę do ładowania aut.

Samochód nie wystarczy – ważne są też ładowarki

Jak powiedział CNBC jeden z analityków Morgan Stanley, Tesla posiada istotną przewagę konkurencyjną. Jest to należąca do firmy sieć ładowania (Tesla Superchargers). Właściwie żaden inny producent na rynku nie może pochwalić się autami o dużym zasięgu i sporą liczbą własnych ładowarek.

> NORWEGIA: Najchętniej kupowane samochody elektryczne: VW e-Golf, Tesla Model S, Tesla Model X, Nissan Leaf [RAPORT wrzesień 2017]

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Zbudowanie sieci ładowarek nie jest tym samym, co wyprodukowanie samochodu. Do auta potrzebna jest przede wszystkim wiedza inżynieryjna, tymczasem stacje ładowania wymagają zdolności negocjacyjnych i wsparcia ze strony polityków. Analityk przytoczył opinię operatora floty samochodów elektrycznych, który podkreślił, że największy problem to właśnie ładowanie – bo samochody spalinowe można zatankować praktycznie na każdym kroku.

Samochody elektryczne na Facebooku – POLUB NAS:

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 3 głosów Średnia: 3.7]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Exit mobile version