Skontaktował się z nami kierownik salonu Kia Nowicki z Kalisza, Pan Dawid Antczak. Salon ma w ofercie cztery samochody, 3x Kia e-Soul 64 kWh (podemonstracyjne) oraz 1x Kia e-Soul 39,2 kWh (nowa), które chce zaoferować Czytelnikom Elektrowozu w cenie lepszej niż oficjalna.

Zacznijmy jednak od najważniejszego:

Zastrzeżenie, czyli pytanie do Czytelników

Jak pewnie wiecie, dotychczas nie stosowaliśmy artykułów sponsorowanych. Ten tekst jest balonem próbnym, bo wydaje nam się, że ceny są dobre, szczególnie w przypadku wersji 64 kWh. Spytaliśmy o radę naszych zaufanych Czytelników i zaopiniowali działanie pozytywnie. Jesteśmy ciekawi, jak oceniacie takie teksty – czy uważacie, że Elektrowóz powinien co pewien czas publikować podobne reklamy?

Czy byłoby miło otrzymać kilka procent rabatu za czytanie jakiegoś portalu, ale kosztem tego, że jeden artykuł na, powiedzmy, tydzień byłby ogłoszeniem? Oczywiście zawsze z pełną jawnością.

Dodajmy, że to konkretne ogłoszenie umieszczamy za darmo, natomiast od następnego razu oficjalnie domagalibyśmy prowizji w wysokości, powiedzmy, 1 procent ceny zakupu. Wy mielibyście rabat, salon reklamę i zbyt, my przychód. Będziemy wdzięczni za Wasze opinie – dajcie znać w komentarzach.

A teraz przejdźmy do meritum:

Kia e-Soul z rabatem dla Czytelników

Samochody będą dostępne dla naszych Czytelników w następujących cenach:

  • Kia e-Soul 64 kWh (podemonstracyjne, 3 sztuki) – 135 000 złotych dla Czytelników Elektrowozu, 138 900 zł normalnie, Otomoto TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ,
  • Kia e-Soul 39,2 kWh (nowa, 1 sztuka) – 122 000 złotych dla Czytelników Elektrowozu, 124 900 zł normalnie, Otomoto TUTAJ.

Kia e-Soul to oryginalnie wyglądający crossover segmentu B-SUV wyposażony w silnik o mocy 100 kW/136 KM (39,2 kWh) lub 150 kW/204 KM (64 kWh). Producent obiecuje odpowiednio 277 i 452 jednostki WLTP zasięgu, co powinno przełożyć się na 237 lub 386 kilometrów realnie w trybie mieszanym. Maksymalna moc ładowania samochodów to 50 (39,2 kWh) lub ~78 kW (64 kWh).

Nasi Czytelnicy, którzy zdecydowali się na auto, są mile zaskoczeni ilością miejsca w kabinie oraz przestrzenią bagażową – zapewne jest to kwestia wysoko poprowadzonej linii dachu. Ale wzornictwo jest z kategorii „kochaj albo rzuć”, samochodu nie da się przegapić na ulicy 🙂

Ten sam zespół napędowy, który posiada Kia e-Soul, znalazł się również w Kii e-Niro oraz Hyundaiu Konie Electric. Jednak o ile Hyundai wykorzystuje ogniwa LG Energy Solution (dawniej: LG Chem), o tyle Kia bazuje na ogniwach SK Innovation. Modele podemonstracyjne pozwalały klientom zapoznać się z pojazdami oraz były wypożyczane dziennikarzom. Niewykluczone, że pojawiają się w jakichś polskich testach – redakcja www.elektrowoz.pl nimi nie jeździła.

Jeśli chodzi o wady, to nie znamy żadnych konkretnych zastrzeżeń do tego konkretnego modelu. Przy e-Niro sporadycznie pojawiają się sygnały o stukających silnikach (naprawa/wymiana na gwarancji), o e-Soulu niczego złego jeszcze nie słyszeliśmy.

Numery telefonów do salonu to 792 214 214 i 62 594 14 71. Jeśli dowiecie się czegoś o tych konkretnych modelach, byłoby super, gdybyście zdecydowali podzielić się informacją w komentarzach, żeby oszczędzić innym czasu.

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 8 głosów Średnia: 4.5]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy: