W piątek, 8 października, przedstawiciel redakcji www.elektrowoz.pl otrzyma na weekend do testów Kię EV6. Zapowiedziano nam, że embargo na publikacje będzie obowiązywało do 13 października, ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie, żeby gdzieś podjechać i pokazać Wam auto z bliska. 🙂

Aktualizacja 2021/10/09, godz. 22.08: dziękuję wszystkim, którzy się pojawili. Cieszę się, że samochód się podobał. Jeśli mam być szczery, frekwencja mnie lekko zaskoczyła 🙂 

Kia EV6, trasa testowa

Jako że Kia EV6 jest dla nas modelem pierwszego wyboru, planujemy przetestować go na trasie, którą dość regularnie pokonujemy. Jesteśmy ciekawi jego możliwości. Dlatego znajdziecie nas w następujących miejscach:

  • w piątek, 8 października, będziemy kręcić się po WARSZAWIE, mniej więcej o 17.00 pojawimy się na dachu parkingu CH Promenada (Mapy Google TUTAJ), tam będziemy do 18.30 (darmowy bilet obowiązuje przez 2 godziny),
  • następnie pojedziemy na parking P+R Wawer (PlugShare TUTAJ), ale tam będziemy się już tylko ładować; samochód zostanie, nikogo z redakcji nie będzie (tu nas jednak nie będzie albo będziemy rano)
  • w sobotę, 9 października, między 11.00 a 12.30 będziemy na Superchargerze w LUĆMIERZU, a następnie na pobliskiej stacji GreenWay Polska (PlugShare TUTAJ); samochód będzie po teście szybkiej jazdy autostradowej,
  • w sobotę, 9 października, między 16.00 a 17.30 będziemy w BIELANACH WROCŁAWSKICH, prawdopodobnie wpięci do stacji ładowania przy Ikei za Ikeą, wyjazd przez sektor F6, samochód stoi po lewej, w stronę flag (PlugShare TUTAJ),
  • w sobotę wieczorem samochód dojedzie do CHOJNOWA, mojej rodzinnej miejscowości, ale tutaj już raczej pokazy wewnętrzne,
  • następnego dnia, w niedzielę 10 października od około 9.00-10.00 [proszę o kontakt i sprawdzanie na mapie] będzie się ładował na darmowej stacji Tauronu przy KGHM w LEGNICY, skąd ruszę w drogę powrotną do Warszawy.

Żeby ułatwić śledzenie nas, w piątek w momencie odbioru samochodu udostępnimy naszą lokalizację na Mapach Google. Link, pod którym będzie można podejrzeć naszą pozycję, zamieścimy >> TUTAJ <<. UWAGA! Jeśli okaże się, że w jakimś miejscu jest mnóstwo samochodów, będziemy szukać pobliskiej luźniejszej lokalizacji. Sprawdzajcie na mapie, w razie czego możecie się też odzywać na Signalu lub Telegramie -> Łukasz Bigo, 883150680 .

Testowanym samochodem będzie Kia EV6 Plus z baterią 77,4 kWh i jednym silnikiem napędzającym tylne koła (0+1) o mocy 168 kW (228 KM). Producent deklaruje, że tak skonfigurowany model osiągnie do 528 jednostek zasięgu WLTP (~451 km realnie w trybie mieszanym). Jeśli zasięg pozwoli, w drodze powrotnej nie przewidujemy postojów, żeby sprawdzić, jak wypadniemy na tle czasu prognozowanego przez Mapy Google.

Jestem zaszczepiony (2 dawki), będę w maseczce. Zapraszam WSZYSTKICH, będzie można obejrzeć i sprawdzić na żywo działanie samochodu oraz materiały wykończeniowe. Przejażdżek na tym etapie nie mogę zagwarantować 🙂

Zdjęcie otwierające: Kie EV6 transportowane na lawecie. Niewykluczone, że otrzymamy do dyspozycji tę ostatnią (c) Czytelnik

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 5 głosów Średnia: 5]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy: