Trzynasta część serii o konwersji Vitary na napęd elektryczny będzie kontynuacją tematu związanego z układem napędowym.

Sprzęgło, które poprzednio wymagało poprawy, zostało wykonane ponownie i jest już założone. Jest to dość oryginalne połączenie elementów klasycznego sprzęgła samochodowego i niewielkiego koła pseudo-zamachowego. Sam jestem ciekaw jak takie rozwiązanie się sprawdzi.

Kolejnym krokiem było wycięcie w sklejce poprzeczki do montażu silnika, dzięki której mogłem przymierzyć i wstępnie wypozycjonować napęd. Teraz pozostaje wcielić poprawki w życie i element będzie gotowy.

Na koniec zdjęcie przedstawiające pierwsze gotowe elementy do montażu napędu – wsporniki silnika i tuleje poliuretanowe, które będą skręcone z opisaną wcześniej poprzeczką. Tych elementów co prawda nie będzie widać podczas normalnej eksploatacji samochodu, ale i tak cieszę się, że wyglądają estetycznie.

A może Wy macie jakieś pytania? Śmiało, zapraszam do komentowania pod artykułem lub na Facebooku.

 

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 2 głosów Średnia: 3]