Pierwszym samochodem z linii Neue Klasse oznaczanym roboczo jako NA0 ma być następca BMW iX3 (G08), twierdzi BMW Blog. Kolejnym ma być BMW iX4, następca X4, które nieszczególnie dobrze się sprzedaje. Mniejsze auta mają pojawić się później, co… nie do końca pasuje do deklaracji producenta, z których wynikało, że na początku oprócz „sportowego SUV-a” zobaczymy też kompaktowego elektryka.
BMW iX3, iX4, i1 i i2
Obecne BMW iX3 to model skonwertowany z auta spalinowego. Skonwertowany dobrze, jak wykazują recenzje, całkiem energooszczędny, ale bez wersji z napędem na obie osie, co dla wielu potencjalnych nabywców jest poważnym brakiem. Powołujący się na własnych informatorów BMW Blog twierdzi, że nowa wersja będzie zupełnie inna, bo powstanie w ramach linii Neue Klasse, na platformie zaprojektowanej z myślą przede wszystkim o samochodach elektrycznych. Nowe BMW iX3 (NA0) ma być pierwszym przedstawicielem tej linii i pojawi się w 2025 roku.
W 2026 roku zadebiutuje BMW iX4, w listopadzie 2027 roku ma się pojawić BMW i1. Ten model nosi ponoć oznaczenie NB0 i elektryczna wersja serii 1, czyli auto segmentu C. W lipcu 2028 roku ma wreszcie trafić na rynek BMW i2 roboczo oznaczone jako NB2, gdzie NBx ma symbolizować auta z napędem na przód, podczas gdy NAx to symbol napędu na tył. Nie jest jasne, w co przeobrazi się dostępne tylko w Chinach BMW i3 wywodzące się z BMW i4.

BMW i Vision Circular to wizualizacja modelu, który ma zastąpić stare BMW i3. Trudno powiedzieć, jakie uzyska oznaczenie, skoro i1 ma być modelem segmentu C
Spalinowe (hybrydowe) modele serii 1 i 2 będą powstawały równolegle na platformie FAAR, jednak nie będą miały one niczego wspólnego z elektrykami, utrzymuje BMW Blog. To zupełnie inaczej niż teraz, gdzie warianty elektryczne są konwersjami modeli spalinowych. Tak jest z BMW iX3, ale też BMW iX1, BMW i7 czy mającym wejść na rynek w 2023 roku BMW i5.