Volkswagen ID. Buzz – elektryczny van Volkswagena najwiązujący do pierwszego Transportera – pojawił się w kolejnej kampanii reklamowej niemieckiego producenta. „Jedź bardziej” / „Drive bigger” sugeruje rozmaite pozytywne zachowania i przy okazji po raz kolejny pokazuje ID. Buzza. Samochód jest symbolem tych akcji, choć na rynku ma się pojawić dopiero w 2022 roku.

VW ID. Buzz – van, który (z)robi zamieszanie?

VW ID. Buzz kilka tygodni temu pojawił się w kampanii, która przypominała Dieselgate i zrywała ze złymi wspomnieniami. Teraz producent podpowiada nam, jak powinniśmy postępować i przypomina o swoim elektrycznym vanie, także będącym przykładem takiego dobrego postępowania.

Volkswagen ID. Buzz ma się pojawić w sprzedaży dopiero w 2022 roku. Auto zbudowane jest na platformie MEB, będzie wyposażone w dwa silniki elektryczne i baterię umożliwiającą przejechanie „kilkuset kilometrów” na jednym ładowaniu. Volkswagen mówi o 600 km NEDC, co oznaczałoby około 400 kilometrów zasięgu realnego.

Wcześniej w Stanach Zjednoczonych – bo tam emitowana jest kampania – będzie dostępny VW ID. Crozz, czyli crossover segmentu D-SUV. ID. Crozz ma trafić do oferty już w 2020 roku. W tym samym czasie w Europie rozpoczną się dostawy VW ID.3. Pojawiają się jednak głosy, że skoro ID. Buzz stał się symbolem kampanii reklamowej, która ma odczarowywać kiepski wizerunek Volkswagena po Dieselgate, to firma może pójść za ciosem i wprowadzić auto do sprzedaży wcześniej.

Aktualnie nie ma na rynku elektrycznego vana o realnym zasięgu (EPA) wyższym niż 200 kilometrów.

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 7 głosów Średnia: 4.9]