Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Volkswagen ID.7 uchwycony z minimalnym kamuflażem. Więcej informacji w mediach od 5 kwietnia, premiera 17 kwietnia

Wybrani dziennikarze ze światowych mediów ukończyli jazdy testowe VW ID.7 w Alicante (Hiszpania). Embargo wygasa 5 kwietnia, wtedy pojawią się kolejne informacje na temat samochodu. Tymczasem w Brunszwiku (Niemcy) Volkswagen ID.7 został uchwycony właściwie bez kamuflażu, z drobnymi tylko oklejeniami przy światłach. Auto prezentuje się raczej normalnie, jest spokojniejsze wzorniczo niż VW ID.3 czy ID.4, przypomina sedany chińskich producentów. Kolejna oficjalna prezentacja samochodu odbędzie się 17 kwietnia.

VW ID.7 jak ID.2all. Normalnie, typowo, bez udziwnień

Zdjęcie wykonał Hans-Otto Kruse, zaprezentowano je na łamach Braunschweiger Zeitung:

Wygląda na to, że niewielkie maskowania zastosowano tylko przy tylnych światłach, by zmienić ich kształt, reszta prezentuje się jak w aucie gotowym do produkcji. Mamy więc schowane w nadwoziu klamki rodem z VW ID.4 i dużą powierzchnię boczną nadwozia, za którą jest pojemnik baterii i kabina. VW ID.7 ma nadwozie typu sedan, jak Tesla Model 3, ale pod względem długości lokuje się bliżej Tesli Model S, bo mierzy aż 4,94 metra. Będziemy zatem mieli do czynienia z całkiem sporą, przestronną limuzyną.

Volkswagen ID.7 jest pierwszym samochodem zbudowanym na platformie MEB+. Producent nie ujawnił technologicznego znaczenia plusa, coraz więcej wskazuje na to, że chodzi o auta z większymi bateriami i lepszymi zasięgami. Przy VW ID.7 firma deklaruje aż 700 jednostek WLTP, co daje 420 kilometrów zasięgu przy jeździe autostradowej z szybkością 120 km/h. Jedną z innowacji ma być ulepszony mechanizm sterowania klimatyzacją z, uwaga, podświetlanym paskiem dotykowym odpowiadającym za sterowanie temperaturą:

Samochód był prezentowany wielokrotnie: jako odkryty koncept i zakamuflowany prototyp. Piątego kwietnia usłyszymy o pierwszych wrażeniach z jazd testowych. VW ID.7 będzie drugim modelem Volkswagena na platformie MEB, który trafi do sprzedaży na całym świecie: w Europie, Stanach Zjednoczonych i Chinach. W Państwie Środka jego produkcja ma wystartować jeszcze w tym roku, co oznaczałoby dostaw pod koniec 2023 lub na początku 2024 roku. Model będzie miał też wariant kombi.

Volkswagen ID.7 jeszcze jako Space Vizzion. Model może otrzymać nazwę VW ID.7 Tourer

Dobrym uzupełnieniem artykułu jest komentarz Pana o_0:

W środku nawet podobne do Tesli. Duży centralny ekran, nawiew (prawie) ukryty w szczelinie w desce, centralna konsola z miejscem na telefony. Jak to się mówi żartobliwie: steal with pride 🙂 I OK, bo czemu by nie korzystać z dobrze przyjętych rozwiązań.

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 0 głosów Średnia: 0]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Exit mobile version