Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Volkswagen ID.4 GTX: CENA od 226 190 złotych. W okolicy 250-260 tys. złotych robi się coraz ciekawiej

Przełom maja i czerwca jest wyjątkowo intensywny. Poznaliśmy ceny VW ID.3, BMW i4, a teraz Volkswagen opublikował ceny VW ID.4 GTX, pierwszego Volkswagena na platformie MEB, który dysponuje napędem na obie osie. Volkswagen ID.4 GTX jest bardzo bliskim krewnym Audi Q4 50 e-tron Quattro oraz Skody Enyaq iV vRS.

Volkswagen ID.4 GTX – cena sensowna, bateria sensowna, bagażnik sensowny

Katalogowa cena VW ID.4 GTX startuje od 226 190 złotych. W zestawie mamy oczywiście baterię o pojemności 77 (82) kWh, dwa silniki (1+1) o łącznej mocy 220 kW (299 KM), które pozwalają na przyspieszenie do 100 km/h w 6,2 sekundy i jazdę z maksymalną szybkością 180 km/h. Pojemność bagażnika wynosi 543 litry, tyle samo, ile w innych wariantach. Deklarowany przez producenta zasięg to 482 jednostki WLTP, o 8 procent mniej niż w wersji Pro Performance. Realnie będzie to do 412 kilometrów w trybie mieszanym, do 288 kilometrów w trybie 80->10 procent ALBO na autostradzie przy około 120-130 km/h.

Za czerwony lakier Kings Metalik i czarny dach, które znamy z broszury reklamowej samochodu dopłacimy 650 złotych, za alarm antywłamaniowy 5 010 złotych w pakiecie Assistance, za matrycowe reflektory 1 170 złotych w pakiecie Design, za panoramiczny szklany dach 6 380 złotych w pakiecie Design Plus (zawiera matrycowe LED-y z przodu), za HUD 10 060 złotych w pakiecie Infotainment Plus. A jeśli interesują nas sportowe kubełkowe fotele, musimy wybrać pakiet Top-Sport kosztujący 14 620 złotych.

W wersji GTX nie zamówimy tapicerki foteli z dużymi kolorowymi wstawkami, które ładnie przełamują czerń wnętrza. Nie dostaniemy też białej kierownicy, najwyraźniej uznano, że nie licuje z osiągami modelu GTX, otrzymamy natomiast opcjonalny beżowy panel na desce rozdzielczej. Osoby, które chcą ładować samochód ze zwykłego gniazdka, powinny wiedzieć, że otrzymają tylko kabel z wtykami Typu 2, a nie będą miały w zestawie odpowiedniego EVSE. Rekomendujemy samodzielne zainteresowanie się urządzeniem tego rodzaju, na przykład zakup Juice Boostera 2 na rynku pierwotnym lub wtórnym.

Mimo dużej mocy VW ID.4 GTX wyposażony jest nadal w hamulce bębnowe na tylnej osi, najwyraźniej są one wystarczające. W standardzie ma 20-calowe felgi aluminiowe, LED-ową listwę między reflektorami z przodu oraz dodatkowe trzy niewielkie światła przeciwmgielne po każdej stronie. Bazowym wyposażeniem jest również 3-fazowa ładowarka pokładowa o mocy 11 kW oraz obsługa do 125 kW na ładowarkach prądu stałego (DC).

Po uzupełnieniu samochodu o wszystkie interesujące nas dodatki cena VW ID.4 GTX powędrowała do 263 980 złotych. Zbliżone kwoty płacili nasi Czytelnicy za Skodę Enyaq iV, ale z jednym silnikiem o mocy 150 kW napędzającym tylną oś.

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 5]
Exit mobile version