Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Volkswagen ID.3? Przyjemny w prowadzeniu, kocham go, ale… boję się nim jeździć w dłuższe trasy [Tek.no]

Portal Tek.no opisał przypadek Norweżki, która kupiła Volkswagena ID.3 i przez kilka tygodni była z niego całkiem zadowolona. Problem z kontrolką poduszki powietrznej udało się szybko rozwiązać, ale parujące w mgnieniu oka szyby sprawiły, że się poddała i dokończyła podróż taksówką. Obawia się wybierać swoim samochodem na dłuższe wycieczki.

Błędy i problemy VW ID.3

Ujawniające się dotychczas problem z Volkswagenem ID.3 należały do tych z kategorii niezbyt uciążliwych i nieprzeszkadzających w normalnej jeździe. Ten jest poważniejszy: jak zdradza Norweżka, po 25-30 minutach jazdy szyby auta zaparowały bez ostrzeżenia w przeciągu kilku sekund (klimatyzacja nie była ustawiona na recyrkulację). Ratowała się zjazdem do zatoczki autobusowej, szyby odparowały w kilka minut, mogła wrócić na trasę.

Za drugim razem zatrzymała się na podjeździe. W trakcie kontaktu telefonicznego dealer dał jej kilka wskazówek, jak sobie poradzić z zaparowanymi szybami, ale ostatecznie problem wrócił. Tym razem zostawiła samochód i pojechała taksówką (źródło). W treści pojawiają się wypowiedzi innych osób, które miewały podobny kłopot – według Volkswagena to nowa informacja i błąd dotyczący bardzo małej grupy nabywców.

Zaparowane szyby VW ID.3 (c) Celina Granli Roste / Tek.no

Portal Tek.no spisał przy tej okazji listę błędów, które mogą pojawić się w Volkswagenach ID.3. Niektórych z nich doświadczyliśmy na własnej skórze, o innych faktycznie informują nas Czytelnicy:

Volkswagen informuje, że oprogramowanie samochodu zostało już poprawione, a finalna wersja jest instalowana w nowych VW ID.4 i VW ID.3. Osoby, które odebrały już auta, muszą poczekać do pierwszego kwartału 2021 roku, chyba że software powoduje rozładowanie akumulatora 12 V – wtedy mogą liczyć na natychmiastową aktualizację.

> Volkswagen: Oprogramowanie VW ID.3 już działa, Augmented Reality też

W niektórych krajach nabywcy, którzy zdecydowali się na zakupienie auta w wersji beta (bez działającego oprogramowania), otrzymali zaproszenie do klubu First Movers. W jego ramach dostawali na przykład koła z zimowymi oponami. W Polsce klub First Movers nie działa.

Ceny VW ID.3 startują w naszym kraju od 155 890 złotych dla wersji z baterią 58 (62) kWh i silnikiem 150 kW (204 KM) napędzającym tylne koła.

Zdjęcie otwierające: Volkswagen ID.3 (c) Volkswagen

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 3]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Exit mobile version