Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Tesla Model 3 – wrażenia OCDetailing [WIDEO, YouTube]

Właściciel firmy OCDetailing, która zajmuje się optycznym tuningiem aut, otrzymał w ostatnich dniach do upiększenia kilka samochodów Tesla Model 3. Wrażenia? Bardzo pozytywne, Model 3 kojarzy mu się z Porsche Panamerą, ale oprócz tego ma kilka ciekawych rozwiązań.

Tesla Model 3 – wrażenia OCDetailing (wstępne)

Już samo skojarzenie z Panamerą w samochodzie, który ma konkurować z Audi A4, wiele mówi o Modelu 3. W aucie zastosowano sporo rozwiązań, które w niemieckich markach należą do ścisłego segmentu premium. Przykładem są elektrycznie otwierane drzwi: po wciśnięciu klamki, zamek się odblokowuje, a drzwi lekko odskakują.

Również drzwi z tyłu otwierane są elektronicznie. Mechanicznie można otworzyć wyłącznie przednią parę drzwi i to tylko od środka. A co w sytuacji, gdy baterie samochodu są całkowicie martwe? Jak się do niego dostać? Trudno powiedzieć.

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

A jak wchodzi się do środka? Model 3 można otworzyć za pomocą aplikacji w smartfonie, można też skorzystać z karty NFC, którą należy przyłożyć w konkretne miejsce słupka:

Tesla Model 3 – wnętrze

We wnętrzu największe wrażenie zrobił na recenzencie panoramiczny dach: zarówno z przodu, jak i w tylnej części auta. Wyraźnie widać, że samochód został zaprojektowany przez- i dla ojców rodzin. Dzieci uwielbiają oglądać chmury, korony drzew, a nocą – patrzeć w gwiazdy. W Tesla Model 3 można robić to wszystko bez wychodzenia z samochodu.

Centralna konsola zawiera parę schowków przykrytych czarnymi, połyskliwymi drzwiczkami. To wada, niestety – powierzchnia piano black szybko się brudzi i wyraźnie widać na niej każdą drobinkę kurzu.

Tesla Model 3 – deska rozdzielcza

Deska rozdzielcza jest estetyczna i czysta. Oprócz kierownicy i ustawionego panoramicznie monitora, nie ma na niej żadnych dodatkowych pstryczków. Między dwie płaszczyzny sprytnie wkomponowano nawiewy – można mieć nadzieję, że ich duże rozmiary sprawią, że klimatyzacja nie będzie dmuchała nam zimnym strumieniem w twarz.

Na kierownicy znajdują się dwie wielofunkcyjne rolki, które można obracać, ale też przyciskać w różnych kierunkach (w głąb, na boki). Aby samochód był gotowy do jazdy, należy włożyć kartę NFC do schowka i nacisnąć hamulec. I gotowe!

Tesla Model 3 – miejsce z tyłu

Recenzent OCDetailing nie należy do osób najwyższych, ma około 170 centymetrów wzrostu. Przy, jak opowiada, komfortowym ustawieniu fotela z przodu, na tylnym siedzeniu miał podkurczone kolana. Miejsca było nieco więcej, ale nie było go bardzo dużo:

Tesla Model 3 – bagażnik

Tył auta nie został „zabrudzony” żadnymi napisami, nie ma informacji o pojemności baterii ani nawet nazwy modelu. Tesla Model 3 z kolei konstrukcyjnie jest sedanem, czyli podnosi się tylko klapa bagażnika, a tylna szyba pozostaje na miejscu. To nieco inne rozwiązanie niż w Modelu S (liftback), w którym tylna klapa podnosi się wraz z szybą.

Bagażnik ma umiarkowanie szeroki otwór, ale jest bardzo głęboki. Bez problemu zmieści bagaże pięcioosobowej rodziny wyjeżdżającej na wakacje. Tym bardziej, że pod podłogą bagażnika znajduje się mała niespodzianka: kolejny schowek, w którym można umieścić zestaw naprawczy do kół czy apteczkę.

Warto obejrzeć wideo:

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 7 głosów Średnia: 4.4]
Exit mobile version