Jeden z użytkowników postanowił podzielić się swoimi wrażeniami z jazdy Tesla Model 3. Chwali samochód za bardzo niskie zużycie energii – około sto kilkadziesiąt watów na kilometr – ale nie podoba mu się, że wnętrze jest surowo urządzone, opcje są pochowane na ekranie użytkownika, a kamera cofania daje fatalny obraz.

Wrażenia z Tesla Model 3 vs Model S

Zapis jest nieuporządkowany, pochodzi z zaledwie dwóch dni użytkowania, podczas których kierowca przejechał około 800 kilometrów. Warto go jednak przytoczyć, ponieważ właściciel porównuje auto z Modelem S, którym jeździł wcześniej. Na przykład wnętrze samochodu wydaje mu się bardziej dopracowane niż w Tesli, ale jednocześnie bardziej spartańsko urządzone. Na tylnych siedzeniach jest sporo miejsca, więcej niż w Modelu S, brakuje jednak schowków.

Kamera cofania daje słaby obraz. Nie działają też tylne głośniki, a automatyczne otwieranie z użyciem Bluetooth sprawia, że samochód odblokowuje się za każdym razem, gdy znajdziemy się zbyt blisko niego [pojawiają się inne głosy, że dotyczy to również piętra/sypialni nad garażem – notka www.elektrowoz.pl]. Ekran ma być cudowny, ale czasem trzeba się sporo naszukać, żeby znaleźć potrzebną opcję.

> Tesla 3 / TEST portalu Electrek: doskonałe prowadzenie, bardzo oszczędna (9 zł / 100 km!), bez przejściówki CHAdeMO

Jazda jest nieco mniej komfortowa niż w Modelu S, ale kierowca podkreśla, że daje to poczucie solidności i kojarzy mu się z niemieckimi autami. Opony w sportowych kołach nie posiadają żadnego ochronnego rantu przed krawężnikami. Tesla 3 ma być szybka, a jednocześnie bardzo oszczędna.

Warto przeczytać: 2 days, 500 miles in a TM3; some S comparison too

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Samochód elektryczny zimą a latem – kiedy zużywa więcej energii?

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 0 głosów Średnia: 0]