Artysta z portalu Kolesa.ru stworzył wizualizację BMW X3 po faceliftingu. Jako że BMW X3 i BMW iX3 zjeżdżają z tej samej linii produkcyjnej w Chinach, istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że w nowym roczniku modelowym (2022) odświeżeniu ulegnie również wariant elektryczny.
BMW X3 i iX3 (2022) – bez dramatycznych zmian, ale ciekawsze
Wizualizacja powstała w oparciu o dane homologacyjne, które w Chinach są publicznie dostępne. Fabryki spalinowego BMW X3 rozsiane są po całym świecie, ale iX3 powstaje tylko w Szenjangu w Państwie Środka i stamtąd eksportowane jest do Europy. Jeśli więc odświeżeniu ulegnie X3, zmiany powinny pojawić się również w elektrycznym BMW iX3. Wariant (2022) ma rzekomo wyglądać tak:
Z przodu trudno o wskazanie zmian, najbardziej rzuca się w oczy odświeżony wzór świateł do jazdy dziennej, oczywiście w wersji elektrycznej atrapa pozostanie zaślepiona. Z tyłu modyfikacje też objęły przede wszystkim światła, ale tutaj korekta jest dużo bardziej charakterystyczna i zdecydowanie na korzyść modelu. Oficjalne informacje na temat faceliftingu powinny zostać ogłoszone jeszcze w tym, 2021 roku.
Obecna generacja BMW iX3 to konwersja spalinowego X3 na napęd elektryczny. Choć wielu potencjalnych nabywców uważa takie modele za „nieczyste”, bo nie powstały od początku jako elektryczne, iX3 zbiera wyjątkowo pochlebne recenzje. Samochód ma napęd na tył, 210 kW mocy, baterię o pojemności 73,8 (80) kWh, przyspiesza do 100 km/h w 6,8 sekundy i oferuje więcej przestrzeni w środku niż niewiele tańsze i wolniejsze auta koncernu Volkswagena na platformie MEB (np. Skoda Enyaq iV, Volkswagen ID.4).