Zgodnie z informacjami, które uzyskujemy od naszych Czytelników, salony Skody zastrzegają, że promocyjne ceny Skody CitigoE iV obowiązują tylko do 28 listopada, do dziś. Na dniach ma dojść do podwyżki, czyli do wprowadzenia cen zapowiadanych pierwotnie. Auto kosztowałoby więc od 81 900 złotych dla wersji Ambition.

Ceny: Skoda CitigoE iV (2020) Ambition teraz od 73 300 zł, lada dzień od 81 900 zł

Choć Skoda chwali się, że oferta premierowa obowiązuje do 30 listopada, nasi Czytelnicy donoszą nam, że salony podają inną datę: 28 listopada. Po tym terminie premierowa pula aut „ma się wyczerpać”, więc ceny wzrosną. Będzie tak:

  • Skoda CitigoE iV (2020) Abition: 73 300 zł -> 81 300 zł,
  • Skoda CitigoE iV (2020) Style: 81 300 zł -> 89 900 zł.

Sytuacja jest o tyle ciekawa, że produkcja samochodu ruszyła dosłownie kilka dni temu (20 listopada 2019), więc chodzi raczej o uzbieranie zamówień niż o jakieś gotowe, stojące na placu auta. Domyślamy się zatem, że sprzedawcy w salonach „kreatywnie zachęcają” do jak najszybszego zakupu auta.

Skoda Citigo e IV – warto czy nie?

Specyfikacja Skody CitigoE iV jest następująca: to auto segmentu A, z baterią o pojemności użytecznej 32,3 kWh (36,8 kWh całkowitej), silnikiem o mocy 61 kW (82 KM) i 210 Nm momentu obrotowego. Obiecywany przez producenta zasięg WLTP CigitoE iV to 260 km, co powinno przełożyć się na około 220 kilometrów zasięgu realnego w trybie mieszanym [obliczenia www.elektrowoz.pl].

> Pojemność baterii całkowita a użyteczna – o co w tym chodzi? [ODPOWIADAMY]

Na wyposażeniu tańszej wersji Ambition znajdą się:

  • automatyczna klimatyzacja,
  • stalowe felgi o średnicy 14 cali,
  • LED-owe światła do jazdy dziennej,
  • elektrycznie sterowane szyby z przodu,
  • światła przeciwmgielne,
  • gniazdo Typu 2 i wbudowaną ładowarkę 7,2 kW (prąd przemienny, AC),
  • kabel do ładowania z gniazdka domowego,
  • radio z 2 głośnikami i obsługą Bluetooth,
  • centralny zamek z 1 składanym kluczykiem.

W droższej edycji Style pojawią się:

  • automatyczna klimatyzacja,
  • gniazdo szybkiego ładowania CCS obsługujące do 40 kW (prąd stały, DC),
  • 16-calowe felgi aluminiowe,
  • dookolne, „nastrojowe” podświetlenie kabiny („Ambiente”),
  • wbudowana ładowarka 7,2 kW (prąd przemienny, AC) oraz kabel zakończony wtykami Typu 2 z obu stron,
  • lusterka zewnętrzne regulowane i ogrzewane elektrycznie,
  • sześć (6) głośników zamiast dwóch,
  • wielofunkcyjna kierownica,
  • centralny zamek z 2 składanymi kluczykami.

Samochód nie ma:

  • aktywnego chłodzenia baterii,
  • pompy ciepła,
  • podgrzewania foteli przednich w standardzie,
  • tempomatu w standardzie.

Oto aktualna oferta:

Na zakończenie warto dodać, że pozostawienie samochodu w rozliczeniu może skutkować dodatkowym upustem w wysokości 1 tysiąca złotych, a zamówione teraz elektryczne Skody z dużym prawdopodobieństwem BĘDĄ podlegały dopłatom.

> Czy można JUŻ TERAZ zamówić samochód elektryczny, a mimo to ubiegać się o dopłatę? [ODPOWIADAMY]

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 5]